ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از نسخه اقتصادی می نوت‌بوک ۱۴ با پردازنده نسل دهم و حافظه SSD رونمایی کرد

شیائومی مدتی قبل لپ‌تاپ می نوت‌بوک ۱۴ را روانه بازار کرده بود و حالا از نسخه اقتصادی آن رونمایی کرده که پردازنده نسل دهم اینتل و حافظه سریع SSD را با قیمتی مقرون به صرفه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷

شیائومی مدتی قبل لپ‌تاپ می نوت‌بوک ۱۴ را روانه بازار کرده بود و حالا از نسخه اقتصادی آن رونمایی کرده که پردازنده نسل دهم اینتل و حافظه سریع SSD را با قیمتی مقرون به صرفه به دست کاربران می‌رساند.

شیائومی برای این لپ‌تاپ نام بلندبالای «می نوت‌بوک ۱۴ ای‌لرنینگ ادیشین» یا نسخه یادگیری الکترونیک را انتخاب کرده که نشان می‌دهد دانش آموزان و دانشجویان را هدف گرفته و به همین خاطر قیمت آن تا پایین انتخاب شده است. این دستگاه در عین قیمت نه چندان بالا از بدنه فلزی و سخت افزاری قابل قبول بهره می‌برد که شامل پردازنده نسل دهم اینتل Core i3-10110U با گرافیک مجتمع UHD 620، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD می‌شود.

چنین سخت‌افزاری برای اجرای اپ‌های پر کاربرد نظر بسته آفیس و فوتوشاپ کفایت می‌کند. تامین شارژ این سخت افزار بر عهده باتری ۴۶ وات ساعتی قراردارد که با یکبار شارژ تا ۱۰ ساعت آماده کار خواهد بود. وزن می نوت‌بوک ۱۴ جدید از ۱.۵ کیلوگرم فراتر نمی‌رود.

نمایشگر ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ با رزولوشن Full HD و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ حاشیه‌های چندانی را اطراف خود نمی‌بیند. شیائومی برای برگزاری جلسات آنلاین هم وبکمی با رزولوشن 720p را در نظر گرفته است.

اگر از کاربران موبایل‌های شیائومی یا ردمی باشید به لطف قابلیت «اسمارت شیر» به راحتی می‌توانید فایل‌ها را بین گوشی و لپ‌تاپ جابجا کنید. اگر علاوه بر گوشی از مچ ‌بند‌های هوشمند این شرکت هم استفاده کنید، به راحتی و در عرض ۱.۲ ثانیه می‌تواند دستگاه را با گجت پوشیدنی خود آنلاک کنید. هدف شیائومی از اینکار تشویق کاربران به استفاده هرچه بیشتر از محصولات و گسترش اکوسیستم خود است. می نوت‌بوک ۱۴ ای‌لرنینگ ادیشن در رنگ‌ نقره‌ای و با قیمت ۴۸۴ دلار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mehdi
    mehdi | ۱۶ آبان ۱۳۹۹

    قیمتش خوبه ولی پردازنده قوی نداره حافظه اش هم کمه به راحتی میشه حدس زد بعد به مدت هنک می کنه اکثر دانشجوها نرم افزار های سنگین کم ندارن کافیه نرم افزارهایی نظیر سولید ورک ایتو کد و... نصب بشن سیستم دیگه بالا نمیاره. ..اما واسه کاربرانی که استفادشون فقط در حد ورد و سایر نرم افزار های سبک تر باشه یا بخوان فیلم ببینن و علاقه ای به بازی های سنگین هم نداشته باشن خوبه ؛ خصوصا که قیمتش واقعا پایینه البته همین لپ تاپ الان با وضع دلار ما 14/5 میلیون آب می خوره تازه هزینه گمرک و سود فروشنده هم بیاد روش راحت 16-17 تومن میشه

    • Reza12022
      Reza12022 | ۱۶ آبان ۱۳۹۹

      دقیقا. این چییش اقتصادی زیر ۴۰۰ و حتی ۳۰۰ دلار مییشخ اقتصادی

  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۶ آبان ۱۳۹۹

    مفته .... 484 دلار این اقتصادي اخه!؟!؟!؟؟

    • mehdi
      mehdi | ۱۷ آبان ۱۳۹۹

      خب دقت کن اکثر لپ تاپ ها تو رنج قیمت 1000 دلار و 1500 دلار به بالا هستن دلار تا همین چند وقت پیش 3000 تومن و 4000 تومن بود که میشد یک میلیون و نیم تا دو میلیون ...متاسفانه دلار تو این یکی دو سال ده برابر شده همین هست که قیمت این لپ تاپ عجیبه و گرنه قیمت جهانیش خیلی پایینه مشکل رشد سرسام آور ارزش دلار تو کشور ماست....

  • molavy
    molavy | ۱۶ آبان ۱۳۹۹

    500 دلار یعنی اقتصادی
    میشه 15 تومو

مطالب پیشنهادی