ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قیمت شارژر بی‌سیم MagSafe Duo و قاب چرمی جدید آیفون ۱۲ را اعلام کرد

پیش فروش گوشی‌های آیفون ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس به تازگی آغاز شده و همزمان با آن، قیمت برخی لوازم جانبی مانند شارژر بی‌سیم MagSafe Duo نیز مشخص شده است. شارژ بی‌سیم اپل با قیمت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

پیش فروش گوشی‌های آیفون ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس به تازگی آغاز شده و همزمان با آن، قیمت برخی لوازم جانبی مانند شارژر بی‌سیم MagSafe Duo نیز مشخص شده است.

شارژ بی‌سیم اپل با قیمت ۱۲۹ دلار به فروش می‌رسد که شامل شارژر با قابلیت شارژ همزمان آیفون ۱۲ و اپل واچ و یک کابل USB-C به لایتنینگ ۱ متری می‌شود. در جعبه این محصول آداپتور وجود ندارد و این کمپانی به کاربران توصیه می‌کند که آداپتور ۲۰ واتی USB-C با قیمت ۱۹ دلار را برای آن سفارش دهند. اپل اشاره‌ای به تاریخ عرضه این محصول نکرده و تنها از عرضه در آینده نزدیک خبر داده است.

شارژر مگ سیف قیمتی برابر ۳۹ دلار دارد که البته باید برای آداپتور آن ۲۰ دلار هزینه اضافه پرداخت کنید و قیمت شارژر USB-C اپل واچ نیز بدون آداپتور ۲۰ دلاری برابر ۲۹ دلار است. با توجه به این موارد، شارژر بی‌سیم Magsafe Duo قیمت تقریبا مناسبی دارد.

شارژر بی‌سیم MagSafe Duo

شرکت اپل قیمت قاب‌ چرمی جدید گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را نیز اعلام کرده که برابر ۱۲۹ دلار است. این قاب در رنگ‌های آبی، صورتی، قرمز و قهوه‌ای به فروش می‌رسد و از محلی برای نگهداری کارت‌های اعتباری و همچنین بند بهره می‌برد.

این قاب چرمی جدید با فناوری شارژ بی‌سیم مگ‌سیف اپل سازگار است و حتی در هنگام استفاده از آن قادر به شارژ گوشی خود خواهید بود. تاریخ عرضه این محصول نیز مانند شارژر بی‌سیم Magsafe Duo مشخص نشده و اپل تنها به عرضه در آینده نزدیک اکتفا کرده است.

اگر به دنبال خرید قاب چرمی استاندارد هستید، می‌توانید از امروز آن را برای آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس سفارش دهید. این قاب چرمی قیمتی برابر ۵۹ دلار دارد و با سیستم شارژ مگ‌ سیف نیز سازگار است. کاربران می‌توانند این محصول را در رنگ‌های آبی، زرد، قهوه‌ای، مشکی و قرمز سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bardia
    bardia | ۱۷ آبان ۱۳۹۹

    بیای بیش از هزار دلار پول ی گوشی بدی که علاوه بر اینکه یک گوشی لاکچری و غیر کاربردی هستش شارژر و هدفونم حذف کنه ?
    این فاجعه هستش

مطالب پیشنهادی