ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تکذیب افزایش بهای محصولات ایران خودرو

ایران خودرو چند روز پیش قیمت محصولاتش را افزایش داده بود. این اتفاق در حالی رخ داد که بازار خودرو به سمت ثبات و کاهش قیمت‌ها در حرکت است. با گذشت چند روز از انتشار ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

ایران خودرو چند روز پیش قیمت محصولاتش را افزایش داده بود. این اتفاق در حالی رخ داد که بازار خودرو به سمت ثبات و کاهش قیمت‌ها در حرکت است.
با گذشت چند روز از انتشار اخبار افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، این شرکت در اطلاعیه‌ای هرگونه افزایش بهای محصولات خود را تکذیب کرد.پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش بهای محصولات شرکت ایران خودرو در سال 98 به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، این شرکت هیچ گونه اعلام افزایش قیمتی طی روز های اخیر نداشته است.
در این اطلاعیه تصریح شده، با توجه به مکانیزه بودن صدور دعوتنامه در ایران خودرو، به علت به وجود آمدن ایراد نرم افزاری، تعداد اندکی از دعوتنامه های ارسال شده با بهایی مغایر با قیمت مصوب شرکت صادر شده که این تعداد دعوتنامه نیز در اسرع وقت اصلاح و مجددا ارسال خواهد شد.
همچنین کلیه دعوتنامه های صادره با موعد تحویل اردیبهشت 98 که با افزایش قیمت صادر شده بود جهت اصلاح از سیستم ایران خودرو حذف گردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی