ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی نوا 8 SE با دوربین چهارگانه و پشتیبانی از 5G معرفی شد

هواوی از موبایل جدید خود به نام نوا 8 SE رونمایی کرد. این موبایل از چند روز دیگر در دو مدل استاندارد و پریمیوم به بازار عرضه شده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. نوا ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

هواوی از موبایل جدید خود به نام نوا 8 SE رونمایی کرد. این موبایل از چند روز دیگر در دو مدل استاندارد و پریمیوم به بازار عرضه شده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

نوا 8 SE از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل برخوردار بوده و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند. این موبایل تنها ۷.۴۶ میلیمتر ضخامت و ۱۷۸ گرم وزن داشته و طبق آنچه در گزارش نوشته شده، طراحی آن به ویژه گوشی‌های تیز و ماژول دوربین تا حدی شبیه آیفون ۱۲ است.

نوا 8 SE از دوربین چهارگانه برخوردار است که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و زاویه دید ۱۲۰ درجه و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز درون بریدگی قطره ای نمایشگر جای گرفته است.

قلب تپنده نوا 8 SE (مدل استاندارد) چیپست ۷ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ بوده و مدل پریمیوم به چیپست ۷ نانومتری دیمنسیتی 800U مجهز شده است. هر دو موبایل از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند، با این تفاوت که مدل پریمیوم برای هر دو سیمکارت و مدل استاندارد فقط برای سیمکارت اصلی شبکه 5G را ارائه می‌کنند. هر دو مدل در یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شده و با پوسته EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ به دست کاربر می‌رسند.

نوا 8 SE از باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات نیرو می‌گیرد. به گفته سازنده باتری این موبایل از وضعیت خالی تا ۶۰ درصد در مدت زمان ۱۵ دقیقه شارژ می‌شود و پس از آن تنها ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا باتری ۱۰۰ درصد شارژ شود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه نوا 8 SE می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، بلوتوث ۵.۱ و وای‌فای دو بانده اشاره کرد.

هواوی نوا 8 SE از تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) در چهار رنگ روانه بازار می‌شود. مدل استاندارد ۳۹۰ دلار و مدل پریمیوم ۴۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Cena.nh
    Cena.nh | ۱۸ آبان ۱۳۹۹

    دستگاه خیلی خو ب و با مشخصات بالاییه قیمت مناسبی هم داره طراحی هم که عالیه بخصوص دوربین چهارگانه اش

  • Cena.nh
    Cena.nh | ۱۸ آبان ۱۳۹۹

    دستگاه خیلی خوب و خوش قیمتیه طراحی هم که عالیه مشخصات خوبی داره بخصوص دوربین چهارگانه اش

  • Cena.nh
    Cena.nh | ۱۸ آبان ۱۳۹۹

    دستگاه خیلی خوب با مشخصات بالا و قیمت مناسبیه طراحی هم که عالیه
    بخصوص دوربین چهارگانه اش

  • parhamp
    parhamp | ۱۸ آبان ۱۳۹۹

    super charge 66w ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی