ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گلکسی S21 اولترا احتمالا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری دارد

به گفته یکی از افشاگران دنیای فناوری گلکسی S21 اولترا دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری خواهد داشت و به همین دلیل فاقد سنسور زمان پرواز خواهد بود. بر اساس برخی شایعات ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

به گفته یکی از افشاگران دنیای فناوری گلکسی S21 اولترا دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری خواهد داشت و به همین دلیل فاقد سنسور زمان پرواز خواهد بود.

بر اساس برخی شایعات سامسونگ از گلکسی S21 اولترا در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) رونمایی می‌کند. حال به گفته یکی از افشاگران دوربین این موبایل در مقایسه با نسل قبل پیشرفت خواهد داشت. به گفته این افشاگر گلکسی S21 اولترا مثل S20 دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت، ولی دیگر خبری از سنسور زمان پرواز نخواهد بود.

افشاگر مورد بحث که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت می‌کند، می‌گوید یکی از دوربین‌های گلکسی S21 همانند نسل قبل ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود، با این تفاوت که سنسور آن از نوع ISOCELL HM3 است که در مقایسه با سنسور ISOCELL Bright HM1 گلکسی S20 پیشرفت کرده است.

آنطور که در ادامه گزارش آمده، گلکسی S21 اولترا فاقد سنسور ToF خواهد بود و سازنده کره‌ای برای جبران نبود آن پرچمدار جدیدش را به فوکوس خودکار لیزری مجهز خواهد کرد. این گزارش اشاره می‌کند که فوکوس خودکار لیزری گلکسی S21 مشابه گلکسی نوت 20 اولترا بوده و از لحاظ عملکرد تفاوت زیادی با سنسور ToF ندارد.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، گلکسی S21 اولترا (یا گلکسی S30 اولترا) نمایشگر ۶.۲ یا ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی بالا (احتملا ۱۲۰ هرتز)، چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ (برای نسخه آمریکایی)، چیپست پرچمدار اگزینوس (برای نسخه اروپایی) و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی