ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند وان پلاس به سیستم عامل Wear OS مجهز نمی‌شود

در چندین سال پیش شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره ساعت هوشمند وان پلاس بوده‌ایم و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، این محصول فاقد سیستم عامل Wear OS گوگل خواهد بود. با وجود انتشار گزارش‌ها و شایعات ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

در چندین سال پیش شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره ساعت هوشمند وان پلاس بوده‌ایم و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، این محصول فاقد سیستم عامل Wear OS گوگل خواهد بود.

با وجود انتشار گزارش‌ها و شایعات بی‌شمار، هنوز با ساعت هوشمند وان پلاس ملاقات نکرده‌ایم، با این حال انتظار می‌رود در آینده نزدیک این محصول از راه برسد. به تازگی یک افشاگر معروف محصولات وان پلاس به نام «Max J» ادعا کرده که وان پلاس واچ از سیستم عامل Wear OS استفاده نمی‌کند.

عدم استفاده از Wear OS در این محصول تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که وان پلاس همکاری نزدیکی با گوگل و سیستم عامل اندروید دارد. Wear OS یک پلتفرم برای ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود که همه شرکت‌ها از آن استفاده نمی‌کنند و بیشتر برندهایی که دارای منابع کافی در زمینه گجت‌های پوشیدنی نیستند، از آن بهره می‌برند.

«فسیل» و «Mobvoi» از شناخته شده‌ترین برندهایی هستند که در ساعت‌های هوشمند خود از سیستم عامل گوگل استفاده می‌کنند، البته برندهایی مانند اوپو نیز در خارج از بازار چین به سراغ Wear OS رفته‌اند.

ساعت هوشمند وان پلاس

با توجه به اطلاعات اخیر، وان پلاس چه برنامه‌ای برای ساعت هوشمند خود دارد؟ در حال حاضر جواب مشخصی برای آن نداریم. این دستگاه بدون هیچ شکی به گوشی‌های این برند با سیستم عامل اندروید وصل می‌شود، اما اطلاعی از سیستم عامل این ساعت نداریم.

اوپو و شیائومی از نسخه‌های مخصوص اندروید استفاده می‌کنند و محصولات پوشیدنی هواوی نیز دارای سیستم عامل اختصاصی هستند. Max J به این موضوع اشاره کرده که اولین ساعت هوشمند وان پلاس نه تنها به Wear OS، بلکه به نسخه‌ اصلاح شده آن نیز مجهز نخواهد شد.

در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از وان پلاس واچ در ماه گذشته میلادی بودند، انتظار می‌رود در سال آینده میلادی با آن ملاقات کنیم و تا آن زمان اطلاعات بیشتری از آن افشا خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی