ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکرول پست
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن Caro؛ سازنده اسکرول پست‌ های زیبای اینستاگرامی

چه در اینستاگرام فعالیت تجاری دارید و چه برای تفنن پست می‌گذارید، باید به یک قانون نانوشته‌ توجه داشته باشید: مخاطبان فقط به محتوای شما جذب نمی‌شوند، بلکه آراستگی و جذابیت ظاهری پیج شما هم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

چه در اینستاگرام فعالیت تجاری دارید و چه برای تفنن پست می‌گذارید، باید به یک قانون نانوشته‌ توجه داشته باشید: مخاطبان فقط به محتوای شما جذب نمی‌شوند، بلکه آراستگی و جذابیت ظاهری پیج شما هم نقش مهمی در افزایش فالوور ایفا می‌کند.

یکی از راه‌های خوبی که می‌توانید به پیجتان آرایش زیبا و دلنشینی بدهید، قرار دادن اسکرول پست‌ است؛ تصاویر عریض پانورامایی که در دلشان چندین تصویر دیگر گنجانده‌اند و می‌توانید آن‌ها را از چپ به راست ورق بزنید. اپلیکیشن Caro که امروز به معرفی آن می‌پردازیم، ده‌ها قالب آماده جذاب برای ساخت اسکرول پست در اختیارتان می‌گذارد.

این اپلیکیشن 11 مگابایتی قالب‌های آماده‌اش را به دسته‌های کوچک موضوعی تقسیم‌بندی کرده. قالب‌های فیلم، پولاروید، مینیمال، کاغذی و البته قالب‌های تجاری مناسب کسب و کارها را می‌توانید در میان قالب‌های Caro پیدا کنید که همگی به طور مجزا و در محیط ادیتور قابل ویرایش هستند.

اسکرول پست

Caro در هر دسته‌بندی تلاش کرده که قالب‌های آماده‌ای با نسبت‌های تصویر متفاوت ارائه کند. به طور مثال، اگر تصاویرتان مربعی است به تعداد قابل توجهی قالب‌ با نسبت تصویر 1:1 دسترسی دارید. اگر هم تصاویر کشیده‌تری داشته باشید می‌توانید از قالب‌های 9:16 استفاده کنید.

البته مشکل اینجاست که اکثر قالب‌ها در نسبت تصویر 1:1 هستند و مشکل دوم اینکه به طور کلی قالب‌های Caro از تنوع چندان زیادی برخوردار نیستند و این یکی از ایرادات وارده به این اپلیکیشن به شمار می‌آید. اما اگر نیمه پر لیوان را نگاه کنیم، می‌توانیم بگوییم که قالب‌ها از نظر بصری جذابند و به لطف ادیتور اپلیکیشن می‌توان با اعمال یک سری تغییرات زیباترشان هم کرد.

انواع و اقسام فیلتر و امکاناتی مثل اضافه کردن عکس و ویرایش ویژگی‌های کیفی تصاویر از جمله قابلیت‌هایی هستند که ویرایشگر تصویر Caro در اختیارتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن Caro به صورت رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای منتشر شده، به این معنی که همه چیز در آن از ابتدا آزاد نیست و برای دسترسی به یک سری محتواها باید هزینه بپردازید.

خوشبختانه با یک جستجوی ساده در گوگل فارسی می‌توانید به نسخه‌های ماد شده Caro برسید که از همان ابتدا تمام قابلیت‌هایش آنلاک هستند. در مجموع اگر طرفدار اسکرول پست‌های اینستاگرامی هستید و دوست دارید پیج جذاب و منحصر به فردی داشته باشید، Caro می‌تواند به یکی از اپ‌های محبوبتان تبدیل شود.

ضمنا در انتها اشاره به این نکته هم بد نیست که برای ساخت تصاویر پانوراما در اینستاگرام، اپلیکیشن‌های خوب دیگری هم هستند که شما را به این مقصود می‌رسانند که قبلا در این مقاله دیجیاتو به طور مفصل به آن‌ها پرداخته بودیم.

Scroll Post for Instagram - Caro

Scroll Post for Instagram - Caro

سازنده: justapps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی