ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی مشخصات و تصاویر منتسب به سرفیس پرو ۸ مایکروسافت فاش شد

تصاویر و مشخصات منتسب به سرفیس پرو ۸ فاش شده که از مجهز شدن لپ تاپ هیبریدی جدید مایکروسافت به پردازنده نسل یازدهم اینتل و ۳۲ گیگابایت حافظه رم خبر می‌دهد. به گزارش MSPowerUser، سرفیس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

تصاویر و مشخصات منتسب به سرفیس پرو ۸ فاش شده که از مجهز شدن لپ تاپ هیبریدی جدید مایکروسافت به پردازنده نسل یازدهم اینتل و ۳۲ گیگابایت حافظه رم خبر می‌دهد.

به گزارش MSPowerUser، سرفیس پرو ۸ تفاوت قابل توجهی نسبت به سرفیس پرو ۷ نداشته است. البته شباهت این محصول به نسل قبلی تنها به ظاهر ختم می‌شود و مایکروسافت مدل جدید را با سخت افزار آپدیت شده روانه بازار خواهد کرد.

سرفیس پرو ۸ احتمالاً از پردازنده Core i7-1165G7 اینتل، ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD برخوردار است. آنطور که در ادامه گزارش نوشته شده، این مدل فاقد درگاه تاندربولت ۳ خواهد بود ولی از باتری ۵۰۰۳۰ میلی وات ساعتی نیرو می‌گیرد که نسبت به باتری سرفیس پرو ۷ (۴۵ هزار میلی وات ساعت) پیشرفت داشته است.

لازم به ذکر است که سرفیس پرو ۸ مورد بحث نمونه اولیه به شمار رفته و احتمالاً مایکروسافت تا پیش از عرضه رسمی تغییراتی را در آن اعمال خواهد کرد، ولی احتمال تغییرات بنیادی در ظاهر آن بعید به نظر می‌رسد. بنابراین نسل جدید سرفیس پرو مثل نسل قبل احتمالاً  از نمایشگری با حاشیه ضخیم برخوردار خواهد بود.

سرفیس پرو ۷ اوایل مهر ماه ۹۸ با قیمت پایه ۷۴۹ دلار معرفی شد. این محصول از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۲۷۳۶x۱۸۲۴ پیکسل، پردازنده Core i3, i5 یا i7، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱ ترابایت حافظه SSD برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های جالب توجه این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی