ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برندگان «مسابقه عکاسی شهری 2020» مشخص شدند

«مسابقه عکاسی شهری 2020» امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزار شد و «هری گیگلیو»، عکاس آمریکایی با ارائه عکس مردی که در هیاهوی اطرافش و بدون توجه به طوفان قریب‌الوقوع روزنامه می‌خواند، به عنوان برنده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

«مسابقه عکاسی شهری 2020» امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزار شد و «هری گیگلیو»، عکاس آمریکایی با ارائه عکس مردی که در هیاهوی اطرافش و بدون توجه به طوفان قریب‌الوقوع روزنامه می‌خواند، به عنوان برنده این مسابقه و بهترین عکس این دور انتخاب شد.

داوران مسابقه معتقد هستند که در این عکس، المان‌هایی متفاوت و جذابی وجود دارد. داوران در بررسی عکس برنده مسابقه اعلام کردند که داستان‌های همزمان مختلفی در یک قاب واحد در این عکس، به تصویر کشیده شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های عکس برنده امسال، حس خاصی است که به بیننده منتقل می‌شود. به نظر می‌رسد مردی که روزنامه می‌‌خواند با محیط اطرافش قطع ارتباط کرده و اصلا متوجه رعد و برق آسمان نیست. پیرمرد غرق دنیای خودش شده است و توجهی به محیط اطرافش ندارد.

امسال، یازدهمین سالی است که مسابقه عکاسی شهری برگزار می‌شود. عکاسان در چهار محور اصلی خیابان‌ها، مکان‌های عمومی، شهروندان و عکس‌های خلاقانه در این مسابقه شرکت کردند تا تصاویری زیبا از زندگی شهری را به نمایش بگذارند.

در عکس‌های ارائه شده توسط عکاسان برای مسابقه، تصاویر بسیار زیبایی از زندگی روزمره در شهرهای بزرگ و کوچک، زیبایی شناسی شهری، معماری شهری و تضادهای زندگی شهری و روستایی دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید گالری عکس‌های منتخب که در مسابقه عکاسی شهری 2020 شرکت کرده‌اند را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی