ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد قابل قبول گوگل پیکسل 4a در تست مقاومت [تماشا کنید]

پیکسل 4a یکی از جدیدترین گوشی‌های گوگل محسوب می‌شود که اخیرا در تست مقاومت کانال یوتیوبی «JerryRigEverything» جان سالم به در برده است. این گوشی گوگل که با قیمت مناسبی در بازار به فروش می‌رسد، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

پیکسل 4a یکی از جدیدترین گوشی‌های گوگل محسوب می‌شود که اخیرا در تست مقاومت کانال یوتیوبی «JerryRigEverything» جان سالم به در برده است.

این گوشی گوگل که با قیمت مناسبی در بازار به فروش می‌رسد، دارای بدنه پلاستیکی است و در تست مقاومت عملکرد مناسبی از خود نشان داده، هرچند لبه‌ها و همچنین پنل پشتی آن در برابر تیغ آسیب‌پذیر هستند.

طبق ویدیوی منتشر شده، صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سطح ۶ «سختی موس» خراش برمی‌دارد که تفاوتی با سرامیک شیلد گوشی‌های سری آیفون ۱۲ یا شیشه محافظ «ویکتوس» شرکت کورنینگ ندارد. در حالی که پیکسل 4a از ماده ضعیف‌تری نسبت به فلز ساخته شده، خم نمی‌شود.

گوگل پیکسل 4a در بازار باید با گوشی‌های زیادی مانند وان پلاس نورد رقابت کند، گوشی که نتوانست از تست مقاومت این کانال یوتیوبی جان سالم به در ببرد.

این گوشی گوگل که در تابستان سال جاری معرفی شد، به صفحه نمایش ۵.۸۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و وزن آن به ۱۴۴ گرم می‌رسد. گوگل این گوشی را به چیپست کوالکام اسنپدراگون 730G مجهز کرده که برای یک گوشی با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار مناسب به نظر می‌رسد.

پیکسل 4a تنها در یک نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی تکی ۱۲.۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 قرار گرفته که می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند.

از سایر مشخصات این گوشی خوش قیمت شرکت گوگل می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی، اسپیکر استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C اشاره کرد. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند و نسخه 5G آن به صورت جداگانه فروخته می‌شود. برای تهیه نسخه 5G باید پول بیشتری برابر ۴۹۹ دلار پرداخت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی