ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پس از ۳ سال بازار موبایل آمریکا را از چنگ اپل درآورد

«استراتژی آنالتیکس» در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که سامسونگ در فصل سوم 2020، برای نخستین بار طی سه سال گذشته توانسته فروش بیشتری را در بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده از آن خود ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

«استراتژی آنالتیکس» در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که سامسونگ در فصل سوم 2020، برای نخستین بار طی سه سال گذشته توانسته فروش بیشتری را در بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده از آن خود کند و با این حساب از اپل پیشی گرفته است.

سامسونگ در سه ماهه سوم 2020 موفق شد 33.7 سهم بازار فروش موبایل را در بازار آمریکا از آن خود کند. این در حالی است که کوپرتینونشین‌ها در همین بازه زمانی، 30.2 درصد سهم بازار موبایل را در آمریکا به خود اختصاص دادند.

فروش سامسونگ در فصل سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود 6.7 درصد رشد کرده است. آخرین باری که کره‌ای‌ها فروش بیشتری را نسبت به اپل در بازار آمریکا به نام خود رقم زده بودند، فصل دوم سال 2017 بود. در واقع از سه سال قبل تاکنون، بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکا از آن شرکت اپل بوده است.

باتوجه به اینکه بازار ایالات متحده، بزرگترین بازار جهانی گوشی‌های پرچمدار در جهان است، چنین خبری می‌تواند برای کره‌ای‌ها خوشحال کننده باشد.

باید در نظر داشته باشیم که گزارش استراتژی آنالکتیس وضعیت بازار آمریکا را قبل از معرفی آیفون 12 توصیف می‌کند. در نتیجه ممکن است این آمار فروش کوتاه مدت و البته موقتی باشد و در ادامه وضعیت بازار به سمت فروش بیشتر گوشی‌های آیفون پیش برود.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد سامسونگ سخت در تلاش است تا گوشی‌های سری گلکسی S21 را زودتر از موعد همیشگی معرفی و به بازار عرضه کند. بنابراین ممکن است سامسونگ فصل بعد از تعطیلات با عرضه دستگاه‌های جدید خود فشار مضاعفی به اپل وارد کند.

گزارش مالی مقدماتی سامسونگ برای فصل سوم 2020 نشان می‌دهد کره‌ای ها در این بازه زمانی درآمد خوبی داشته‌ و به سود عملیاتی 10.6 میلیارد دلاری دست یافته‌اند. گزارش‌ها خبر از  افزایش 58 درصدی سود فصلی سامسونگ نسبت به سال گذشته می‌‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی