ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پرچمداران سری وان پلاس 9 در سه مدل معرفی می‌شوند

با وجودیکه به نظر می‌رسید سری وان پلاس 9 سال آینده میلادی با دو عضو و در دو مدل مختلف در دسترس کاربران قرار گیرد؛‌ اما اطلاعات جدید خبر از عضو سومی در این خانواده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

با وجودیکه به نظر می‌رسید سری وان پلاس 9 سال آینده میلادی با دو عضو و در دو مدل مختلف در دسترس کاربران قرار گیرد؛‌ اما اطلاعات جدید خبر از عضو سومی در این خانواده می‌دهد. 

اواخر مهرماه، «مکس جی» افشاگر معروف وان پلاس در توئیتی اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت یعنی وان پلاس 9 با اسم رمز «لیموناد» در حال توسعه است. البته وی نخستین منبعی نبود که به اسم رمز لیموناد اشاره می‌کرد و یک ماه قبل نیز «Android Central» در گزارشی به این اسم رمز اشاره کرده بود.

براساس آخرین خبرهای غیر رسمی، سه اسم رمز متفاوت برای وان پلاس 9 به اشتراک گذاشته شده است. اسم رمز «LE2110» به وان پلاس 9 اشاره دارد و سه اسم رمز «LE2117» ،«LE2119» و «LE2120 به وان پلاس 9 پرو مربوط می‌شود که به احتمال زیاد به نسخه‌های دستگاه برای بازارهای مختلف اشاره می‌کند.

در کنار این دو اسم رمز، کد نام «LE2127» دیده می‌شود که با توجه به اعداد به کار برده شده، به نظر می‌رسد به عضو دیگری از این خانواده که احتمالا قوی‌تر از وان پلاس 9 پرو است اشاره دارد.

به نظر می‌رسد وان پلاس نیز قصد دارد همانند اپل، هواوی و سامسونگ گوشی‌های سری پرچمدار خود را حداقل در سه مدل مختلف رونمایی کند.

براساس شایعه‌های منتشر شده، پرچمداران وان پلاس 9 با چیپست اسنپدراگون 875 و نمایشگر امولد با نرخ بروزرسانی 144 هرتز رونمایی خواهند شد. ظاهرا گوشی‌های هوشمند جدید با استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از NFC، اسپیکرهای استریو و شارژر 65 وات سیمی و 40 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمد سری وان پلاس 9 زودتر از تاریخ رونمایی همیشگی و اواخر اسفندماه (اواسط ماه مارس) معرفی شوند. باید منتظر باشیم ببینیم درنهایت خبرهای تکمیلی بعدی چه اطلاعات بیشتری در مورد پرچمداران وان پلاس در اختیار کاربران قرار خواهد داد و عضو سوم خانواده وان پلاس 9 تحت چه نامی و با چه مشخصاتی رونمایی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی