ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

 چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم؟

در صورتی که به دنبال راهکاری برای پست گذاری در اینستاگرام از طریق کامپیوتر هستید، این مطلب را از دست ندهید. سال گذشته اینستاگرام امکان ارسال و دریافت دایرکت مسج را با کامپیوتر برای کاربران ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

در صورتی که به دنبال راهکاری برای پست گذاری در اینستاگرام از طریق کامپیوتر هستید، این مطلب را از دست ندهید. سال گذشته اینستاگرام امکان ارسال و دریافت دایرکت مسج را با کامپیوتر برای کاربران اینستاگرام فراهم کرد. کاربران از این قابلیت استقبال کردند؛ اما هنوز قابلیت پست گذاری با کامپیوتر به اینستاگرام اضافه نشده است.

ترفندهایی برای پست گذاری در اینستاگرام با کامپیوتر وجود دارد. با استفاده از مرورگرهای کروم، اج، فایرفاکس و سافاری می‌توانید به راحتی و با کامپیوتر، در اینستاگرام پست بگذارید. در نظر داشته باشید این ترفند برای انتشار پست‌های ویدیویی در اینستاگرام کاربرد ندارد.

برای شروع، ابتدا یکی از مرورگرهای کروم، اج، فایرفاکس یا سافاری را باز کنید و وارد اینستاگرام شوید. تصور کنید می‌خواهید با مروگر کروم در اینستاگرام پست بگذارید. بعد از وارد شدن به صفحه اصلی اینستاگرام، نام کاربری و رمز خود را وارد کنید.

روی صفحه نمایشگر، کلیک راست کنید و گزینه «inspect» را مطابق تصویر ذیل کلیک کنید.

در مرورگر کروم گوشه سمت راست بالای صفحه، نمادی از موبایل مشاهده می‌کنید، مطابق شکل روی آن کلیک کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید با کلیک کردن روی علامت گوشی موبایل، شکل ظاهری صفحه تغییر می‌کند و علامت «+» برای ارسال پست جدید روی صفحه نمایش داده می‌شود. اگر علامت «+» روی صفحه نمایش داده نشد، مرورگر را رفرش کنید.

اکنون به راحتی می‌توانید پست جدید خود را از طریق مرورگر کروم یا هر مرورگر دیگری از جمله اج، فایرفاکس و سافاری منتشر کنید.

کاربران سیستم عامل مک نیز به روش مشابهی از طریق مرورگر سافاری در اینستاگرام پست بگذارند. کافی است سافاری را باز کنید. در نوار منوی بالا روی «Preferences» کلیک کرده سپس «Advanced» را انتخاب کنید.

در پایین صفحه کادر انتخابی با عنوان «Show Develop menu» در نوار منو باز می‌شود روی آن کلیک کنید. روی سافاری آدرس اینستاگرام یعنی Instagram.com را وارد کرده و وارد اکانت اینستاگرام‌تان شوید.

باید ابتدا «Develop‌» سپس user agent را انتخاب کرده و آیفون مورد نظر را از فهرست مشخص شده انتخاب کنید. بر اساس نسخه فعلی iOS شکل ظاهری صفحه تغییراتی می‌‌‌کند ولی مسیر همان است و می‌‌‌توانید به راحتی در اینستاگرام پست منتشر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی