ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آیا تعرفه واردات کاهش پیدا می کند؟

داود کشاورزیان معون وزیر راه و شهرسازی در همایش بیمه و توسعه کشور نسبت به وضعیت تعرفه واردات خودرو در ایران انتقاد کرد و اظهار امیدواری کرد که اگر وزیر اقتصاد یاری کند و تعرفه ...

حسین ریاحی
نوشته شده توسط حسین ریاحی | ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۴:۰۵

داود کشاورزیان معون وزیر راه و شهرسازی در همایش بیمه و توسعه کشور نسبت به وضعیت تعرفه واردات خودرو در ایران انتقاد کرد و اظهار امیدواری کرد که اگر وزیر اقتصاد یاری کند و تعرفه واردات خودرو کاهش پیدا کند در این صورت مردم می توانند خودروهای ایمن سوار شوند و به این ترتیب هم آمار تصادفات کاهش پیدا می کند و هم شرکت های بیمه کمتر خسارت می بینند.

کشاورزیان در ادامه گفت: ما حدود ۱.۲۵ درصد از تلفات جاده ای را داریم، اینکه این آمار به کمتر برسد با توجه به آمار و ارقام سخت است، یا شدنی نیست.

وی همچنین اشاره کرد که سال گذشته یک و نیم میلیون دستگاه خودروی جدید پلاک دریافت کرده اند و در این خصوص شاهد رشد ۱۱ درصدی بودیم، به این ترتیب به سختی می توانید از آمار تلفات جاده ای بکاهیم و خودروی ایمن یکی از ارکان ایمنی است.

البته در ماده ۱۸ قانون بیمه شخص ثالث اشاره شده است که وضعیت خودرو، کاربری خودرو و سال ساخت خودرو باید در محاسبه هزینه بیمه لحاظ شود.

کشاورزیان در ادامه گفتند که ما با رانندگی تهاجمی زیادی در کشور روبرو هستیم که یکی از عوامل اصلی افزایش تلفات جاده ای است و از طرفی خودروهای تولیدی در داخل کشور نیز دارای کمترین ایمنی هستند.

کشاورزیان اظهار امیدواری کرد که با کمک وزیر اقتصاد شاهد کاهش عوارش ورود خودرو به کشور باشیم تا مردم بتوانند خودروهای ایمن سوار شوند و خسارت کمتری هم به شرکت های بیمه وارد شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی