ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازپرداخت حدود نیم میلیون‌دلار به ۸ هزار قربانی کلاهبرداری با پول دیجیتال توسط FTC

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا (FTC) از پرداخت نزدیک به نیم میلیون دلار غرامت به تقریباً ۸ هزار قربانی کلاهبرداری از طریق پول دیجیتال خبر داد. کمیسیون فدرال تجارت آمریکا می‌گوید دو شرکت به نام‌های Bitcoin ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا (FTC) از پرداخت نزدیک به نیم میلیون دلار غرامت به تقریباً ۸ هزار قربانی کلاهبرداری از طریق پول دیجیتال خبر داد.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا می‌گوید دو شرکت به نام‌های Bitcoin Funding Team و My7Network به مشتریان خود وعده سودهای کلان در ازای ثبت نام با بیت کوین و لایت کوین را داده بودند.

شرکت‌های یاد شده اما از نوع هرمی بوده‌اند که برای درآمدزایی به ثبت نام کاربران نیاز داشتند. به گفته کمیسیون فدرال تجارت آمریکا اکثر کاربرانی که فریب این دو شرکت را خورده‌اند نتوانستند سرمایه اولیه خود را پس بگیرند. حال این کمیسیون از بازپرداخت بیش از ۴۷۰ هزار دلار به ۷ هزار و ۹۶۴ قربانی از طریق پی‌پال خبر داده است.

شرکت‌های Bitcoin Funding Team و My7Network مارس ۲۰۱۸ تعطیل شدند. کمیسیون فدرال تجارت آمریکا می‌گوید مدیران این دو شرکت به مشتریان خود وعده سود ماهانه ۸۰ هزار دلاری در ازای سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ دلار را داده بودند.

در ادامه گزارش آمده که این پرونده یک متهم دیگر هم دارد که علاوه بر تبلیغ سرمایه گذاری در شرکت Bitcoin Funding Team، از طریق شرکت دیگری به نام Jetcoin قصد کلاهبرداری داشته است. او به سرمایه گذاران وعده داده بوده که سرمایه‌هایشان در مدت ۵۰ روز ۲ برابر خواهد شد، اما نتوانست به قول‌ها عمل کند و پس از دو ماه شرکت تعطیل شد.

کمیسیون فدرال تجارت می‌گوید مجرمان پرونده برای همیشه از فعالیت یا همکاری با شرکت‌های دیگر برای تبلیغ طرح‌های هرمی، پانزی یا زنجیری محروم شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی