ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس از موبایلی اقتصادی با اسنپدراگون 765G و شارژر 65 واتی رونمایی می‌کند

وان پلاس قصد دارد جدیدترین گوشی اقتصادی سری نورد یعنی «وان پلاس نورد SE» را احتمالا اوایل فروردین‌ماه یا اواخر اسفندماه با چیپست اسنپدراگون 765G و شارژر 65 وات رونمایی کند. براساس آخرین گزارش منتشر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

وان پلاس قصد دارد جدیدترین گوشی اقتصادی سری نورد یعنی «وان پلاس نورد SE» را احتمالا اوایل فروردین‌ماه یا اواخر اسفندماه با چیپست اسنپدراگون 765G و شارژر 65 وات رونمایی کند.

براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی «Android Central» ، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از نمایشگر AMOLED با رزولوشن 1080 پیکسل نیز بهره خواهد برد.

در گزارش منتشر شده آمده است که وان پلاس نورد SE از باتری 4500 میلی آمپرساعتی و شارژر 65 وات همانند وان پلاس 8T پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس نورد SE با اسم رمز «Ebba»، احتمالا در بازارهای هند و اروپا به فروش خواهد رسید. وان پلاس هنوز به صورت رسمی خبری در مورد این گوشی هوشمند منتشر نکرده است؛ اما براساس گزارش منتشر شده از سوی Android Central، به نظر می‌رسد که پس از رونمایی از وان پلاس 9، در ماه مارس2021 (‌ اواخر اسفندماه سال جاری) باید منتظر گوشی هوشمند وان پلاس نورد SE باشیم.

قیمت وان پلاس نورد SE هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود با موبایل اقتصادی دیگری از این برند چینی روبرو باشیم

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمد سری وان پلاس 9 در سه مدل و زودتر از تاریخ رونمایی همیشگی و اواخر اسفندماه (اواسط ماه مارس) معرفی شوند.

آخرین روز تیرماه، وان پلاس نورد، نخستین گوشی هوشمند سری نورد وان پلاس، میان رده‌ای با 12 گیگابایت رم و دوربین سلفی دوگانه معرفی شد. وان پلاس به فاصله کوتاهی و در اوایل آبان‌ماه گوشی‌های دیگری از این سری را رونمایی کرد. وان پلاس نورد N10 5G و N100 با نمایشگر LCD و چیپست‌های اسنپدراگون معرفی شدند که ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند محسوب می‌شوند.

باید منتظر باشیم ببینیم درنهایت خبرهای تکمیلی بعدی چه اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند جدید سری وان پلاس نورد منتشر خواهد شد و این دستگاه با چه مشخصاتی و در چه تاریخی رونمایی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی