ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسیS21 الترا اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر 120 هرتز و رزولوشن WQHD خواهد بود

حساب کاربری «Ice universe» در آخرین توئیت خود اعلام کرده که نسخه الترا گلکسی S21 با نمایشگر 120 هرتز با رزولوشن WQHD،  شارژر 45 وات، دوربین 108 مگاپیکسلی و بهره مندی از حاشیه‌های با عرض مشابه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴

حساب کاربری «Ice universe» در آخرین توئیت خود اعلام کرده که نسخه الترا گلکسی S21 با نمایشگر 120 هرتز با رزولوشن WQHD،  شارژر 45 وات، دوربین 108 مگاپیکسلی و بهره مندی از حاشیه‌های با عرض مشابه مدل قبلی معرفی می‌شود.

سامسونگ احتمالا پرچمداران جدید خود را در سه مدل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا در تاریخ 14 ژانویه (25 دی‌ماه) معرفی می‌کند. 

براساس گزارش جدیدی که از طریق حساب کاربری توئیتر Ice universe منتشر شده است، نسخه الترا گلکسی S21، ممکن است نخستین گوشی سامسونگ باشد که با چنین نرخ بروزرسانی نمایشگر و وضوح تصویری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. باتوجه به ظرفیت باتری نسخه الترا، به نظر می‌رسد که می‌تواند از چنین ویژگی‌هایی پشتیبانی کند.

از زمان رونمایی کوشی‌های سری گلکسی S20 و گلکسی نوت 20 که تنها از نرخ بروزرسانی 120 هرتز با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ بروزرسانی 60 هرتز با رزولوشن +QHD پشتیبانی می‌کنند، کاربران تقاضای دستگاهی با چنین ویژگی‌هایی داشتند. از سوی دیگر افزایش نرخ بروزرسانی و رزولوشن به صورت همزمان، توان مصرفی بالایی نیاز دارد.

اواسط شهریورماه در خبری غیررسمی، ظرفیت باتری پرچمدارهای گلکسی S21 مشخص شد. به نظر می‌رسد ظرفیت باتری پرچمداران جدید کره‌ای‌ها از نسل قبلی قوی‌تر باشد.

گوشی‌های هوشمند دیگری نیز در بازار با چنین مشخصاتی رونمایی شده‌اند. وان پلاس 8 پرو و اوپو فایند ایکس 2 پرو در حال حاضر از نرخ بروزرسانی 120 هرتز و رزولوشن +QHD بهره می‌برند. در نتیجه به نظر می‌رسد گزینه خوبی باشد که سامسونگ نیز برای سال 2021 گوشی با چنین مشخصاتی به بازار عرضه کند.

اوایل آبان‌ماه، برخی مشخصات سامسونگ گلکسی S21 اولترا فاش شد. در همان مقطع زمانی نیز Android Authority اعلام کرده بود که گلکسی S21 اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی دینامیک AMOLED برخوردار خواهد بود که رزولوشن 2K و نرخ تازه‌سازی بالا را خواهد داشت.

درنهایت باید منتظر باشیم بمانیم که کره‌ای‌ها سری جدید پرچمداران خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی