ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی آیفون ۱۲ پرو مکس از نگاه سایت‌های معتبر حوزه فناوری

به‌روزرسانی: بررسی ویدیویی آیفون ۱۲ پرو آیفون ۱۲ پرو مکس بزرگترین گوشی اپل برای سال ۲۰۲۰ است که اخیرا در اختیار خریداران قرار گرفته و سایت‌های مختلف نیز آن را مورد بررسی قرار داده‌اند که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

به‌روزرسانی: بررسی ویدیویی آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲ پرو مکس بزرگترین گوشی اپل برای سال ۲۰۲۰ است که اخیرا در اختیار خریداران قرار گرفته و سایت‌های مختلف نیز آن را مورد بررسی قرار داده‌اند که در ادامه برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.

آیفون ۱۲ پرو مکس در موقعیت کاملا متفاوتی نسبت به آیفون ۱۲ مینی قرار دارد، با این حال پیش فروش و عرضه آن‌ها در یک زمان آغاز شده است. آیفون ۱۲ پرو مکس از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد که بزرگترین آیفون تا به امروز محسوب می‌شود و علاوه بر این موضوع، اکثر سایت‌ها در بررسی خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که با بهترین گوشی از سری آیفون ۱۲ روبه‌رو هستیم.

دیروز بررسی آیفون ۱۲ از دید سایت‌های معتبر حوزه فناوری را برای شما منتشر کردیم و حالا قصد داریم چنین کاری را برای بزرگترین گوشی اپل انجام دهیم.

«نیلای پاتل» از سایت «ورج» در بررسی این گوشی غول پیکر اعلام کرده که کاربران برای راحتی بیشتر، باید از قاب استفاده کنند که البته اندازه کلی آن را افزایش می‌دهد:

«ترکیب اندازه و لبه‌های تخت باعث می‌شود که برای نگهداری راحت‌تر آن به یک قاب نیاز داشته باشید که البته همین قاب اندازه آن‌ها را افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند با این گوشی کار کنند، اما بسیار بزرگ است. به نظر من این ابعاد بزرگ نشان‌دهنده افزایش حق انتخاب کاربران است: امسال اپل نسبت به همیشه آیفون‌های بیشتری با ابعاد متفاوت را ارائه کرده که شامل آیفون ۱۲ مینی و پرو مکس می‌شود.»

آیفون ۱۲ پرو مکس

ورج در بررسی خود آیفون ۱۲ پرو مکس را مجهز به بهترین دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده که البته با ارائه فرمت «ProRaw» عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. در بررسی این سایت به متن زیر برمی‌خوریم:

«ترکیب سنسور بزرگتر، لنز سریعتر، لرزشگیر بهتر، اسکنر LiDAR و قدرت پردازشی بالا مشخص می‌کنند که آیفون ۱۲ پرو مکس دارای بهترین دوربینی است که تا به امروز در گوشی هوشمند استفاده کرده‌ام. این دوربین تصاویر بی‌نظیری با رنگ و جزئیات عالی می‌گیرد. سازندگان اندرویدی مانند سامسونگ و هواوی از سنسورهای بزرگتر به همراه تکنیک‌های پیچیده در گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند، اما اپل در جلوی همه آن‌ها قرار گرفته است.»

«متیو پانزارینو» از سایت «تک‌کرانچ» در بررسی خود جرئیاتی درباره سیستم OIS جدید دوربین به همراه دریچه دیافراگم f/1.6 آن ارائه کرده است:

«تمام این موارد در کنار یکدیگر نتایج بی‌نظیری در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌شوند که برآمدگی دوربین کمی بزرگتر باشد. به نظر من این ضخامت مستقیما از لنزهای واید نشات گرفته تا سنسور و مکانیزم OIS جدید را در خود جای دهد. اپل علاقه‌ای ندارد برآمدگی یک دوربین بیشتر از سایرین باشد.»

آیفون ۱۲ پرو مکس

«کریس ولازکو» در بررسی خود در سایت «انگجت» به این موضوع اشاره کرده که دوربین این دستگاه یک قابلیت انقلابی نیست اما به اندازه‌ای ارزش دارد که آیفون ۱۲ پرو مکس را بجای آیفون ۱۲ پرو خریداری کنید:

«دوربین‌های بهبودیافته انقلابی نیستند، البته باید به این موضوع اشاره کنم که من عکاس حرفه‌ای یا تولیدکننده ویدیو نیستم، با این حال توانستم با آن تصاویر بسیار خوبی بگیرم و کارهای اضافه تیم اپل را تحسین می‌کنم. دوربین پرو مکس انعطاف‌پذیری خوبی دارد که در سایر گوشی‌های این سری مشاهده نمی‌کنیم. اگر مشکلی با اندازه بزرگ این گوشی ندارید، ۱۰۰ دلار هزینه بالاتر نسبت به آیفون ۱۲ پرو ارزشش را دارد که پرو مکس را بخرید.»

«ریموند وونگ» از سایت «Input» درباره اختلاف کم عملکرد دوربین آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس صحبت کرده:

«خوب ما از این بررسی چه چیزی یاد گرفتیم؟ دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس به سیستم خوبی مجهز شده که دوربین اصلی آن تصاویر خوبی به اندازه دوربین ۱۲ پرو در شرایط نوری مختلف می‌گیرد. با مقایسه تصاویر متوجه می‌شویم که اختلاف زیادی میان دوربین آن‌ها وجود ندارد، بنابراین اگر آیفون ۱۲ پرو را بخرید، چیزی را از دست نمی‌دهید.»

آیفون ۱۲ پرو مکس

در بررسی سایت «CNN»، «جیکوب کرال» جزئیاتی درباره شارژدهی باتری این گوشی غول پیکر ارائه کرده:

«ما باتری این گوشی را مورد بررسی قرار دادیم و با میزان روشنایی ۵۰ درصد و حجم صدای ۳۰ درصد در حالت ایرپلین، تا زمان خاموش شدن روی آن ویدیوی 4K پخش کردیم. آیفون ۱۲ پرو مکس تا ۱۶ ساعت روشن باقی ماند که سایر آیفون‌های ۲۰۲۰ را از دور خارج می‌کند.»

«جوانا استرن» از سایت «وال استریت ژورنال» به این موضوع اشاره کرده که اپل می‌تواند از ابعاد نمایشگر استفاده بهتری کند:

«چرا اپل کاربردهای بیشتری برای نمایشگر این دستگاه که اندازه‌ای شبیه آیپد دارد، درنظر نگرفته است؟ چرا من نمی‌توانم اینباکس خود را در نیمی از نمایشگر و تقویم را در نیم دیگر مشاهده کنم؟ چرا نمی‌توانم برای یادداشت‌برداری از اپل پنسل استفاده کنم؟»

آیفون ۱۲ پرو مکس

در نهایت «استوارت مایلز» از سایت «Pocket-Lint» در بررسی خود به کاربران توصیه‌هایی کرده:

«تغییرات دوربین نسبت به سایر گوشی‌ها در این رده، قابل توجه است: سنسور اصلی از نظر فیزیکی بزرگتر است و به آن سیستم لرزشگیر درون بدنه اضافه شده تا عملکرد بهتری داشته باشد و همچنین دوربین تله فوتو آن محدوده بیشتری را پوشش می‌دهد. با این موارد، باور دارم برای بسیاری از کاربران گوشی آیفون ۱۲ پرو انتخاب مناسبی باشد.»

آیفون ۱۲ پرو مکس در نسخه پایه قیمتی برابر ۱۰۹۹ دلار دارد، در حالی که برادر کوچکتر آن، آیفون ۱۲ پرو با قیمت پایه ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MO7
    MO7 | ۲۳ آبان ۱۳۹۹

    کصاخیل گرون فروش

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۱۱ آذر ۱۳۹۹

      خخخ،دهنت سرویس ????

مطالب پیشنهادی