ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت بیت کوین
تکنولوژی

جی‌‌پی‌مورگان: سرمایه‌گذاران نهادی از طلا به سمت بیت‌کوین متمایل شده‌اند

«جی‌پی مورگان» به تازگی مدارکی ارائه کرده که نشان می‌دهد تقاضای نهادی برای بیت کوین افزایش پیدا کرده و سرمایه‌گذاران از صندوق‌های قابل معامله (ETF) به سمت این ارز دیجیتال حرکت می‌کنند. تیم استراتژی بازار ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

«جی‌پی مورگان» به تازگی مدارکی ارائه کرده که نشان می‌دهد تقاضای نهادی برای بیت کوین افزایش پیدا کرده و سرمایه‌گذاران از صندوق‌های قابل معامله (ETF) به سمت این ارز دیجیتال حرکت می‌کنند.

تیم استراتژی بازار جی‌پی مورگان به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن اطلاعاتی درباره بیت کوین به چشم می‌خورد. در این گزارش جریان «Grayscale Bitcoin Trust» یا «GBTC» و صندوق‌های قابل معامله طلا با یکدیگر مقایسه شده‌اند و در آن به متن زیر برمی‌خوریم:

«به نظر می‌رسد تاییدهای شرکتی بیت کوین و به خصوص تایید آن توسط پی‌پل در دو هفته گذشته، تقاضا برای بیت کوین را افزایش داده است.»

پی‌پل از راه‌اندازی سرویس ارز دیجیتال خود خبر داده بود که شامل محبوبترین ارز دیجیتال بازار نیز می‌شود. در حال حاضر این کمپانی این سرویس خود را در اختیار تمام کاربران در ایالات متحده آمریکا قرار داده و قصد دارد در آینده آن را برای کاربران جهانی خود نیز عرضه کند، علاوه بر این شاهد حضور آن در پلتفرم «Venmo» نیز خواهیم بود.

بیت کوین

کارشناسان جی‌پی مورگان در گزارش اخیر گفته‌اند:

«به نظر ما صعود GBTC نه تنها نشان‌دهنده افزایش تقاضای بیت کوین از سوی سرمایه‌گذاران جوان است، بلکه سرمایه‌گذاران نهادی نیز مانند دفاتر خانوادگی و مدیران دارایی نیز در این مسیر حرکت می‌کنند.»

تحلیلگران با مقایسه جریان GBTC و صندوق‌های قابل معامله طلا در ماه اکتبر به نتیجه‌گیری زیر رسیده‌اند:

«چنین تضادی نشان می‌دهد سرمایه‌گذارانی که در گذشته به سراغ صندوق‌های قابل معامله طلا رفته‌اند مانند دفاتر خانوادگی، احتمالا بیت کوین را به عنوان جایگزین طلا درنظر می‌گیرند.»

جی‌پی مورگان ماه گذشته میلادی اعلام کرد اگر بیت کوین به عنوان جایگزین طلا درنظر گرفته شود، در بلندمدت رشد قیمت قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و برای رقابت با دیگر بازارها، ارزش بازار آن شاید ۱۰ برابر شود.

در حال حاضر Grayscale دارای ۹.۱ میلیارد دلار دارایی خالص تحت مدیریت ۱۰ محصول سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است که سهم GBTC به ۷.۶۴۸ میلیارد دلار می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی