ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A52 با چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ ظاهر شد

گلکسی A51 یکی از گوشی‌های موفق سامسونگ است و حالا نتایج بنچمارک نسخه بعدی این گوشی منتشر شده که نشان از توانایی بالای آن در پردازش برنامه‌ها دارد. به لطف شایعات منتشر شده پیرامون دوربین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۹

گلکسی A51 یکی از گوشی‌های موفق سامسونگ است و حالا نتایج بنچمارک نسخه بعدی این گوشی منتشر شده که نشان از توانایی بالای آن در پردازش برنامه‌ها دارد.

به لطف شایعات منتشر شده پیرامون دوربین گلکسی A52 از مدت‌ها قبل می‌دانستیم سامسونگ در حال توسعه این نسخه است و اکنون زمان آن رسیده که اطلاعات بیشتری از این موبایل منتشر شود. بر اساس بنچمارک منتسب به گلکسی A52 5G این موبایل احتمالا به همان چیپست به کار رفته در A42 5G یعنی اسنپدراگون 750G مجهز خواهد شد. این داده‌ها مربوط به موبایلی با شماره مدل SM-A526B و در گیک‌بنچ منتشر شده است.

هرچند در بنچمارک به روشنی به اسنپدراگون 750G اشاره نشده اما ویژگی‌هایی نظیر گرافیک ادرنو ۶۱۹ و خوشه بندی دو گانه ۸ هسته پردازشی در قالب شش هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی و دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی برای پردازش‌های سنگین‌تر دقیقا با مشخصات اسنپدراگون 750G جور در می‌آید. این درحالی است که در روزهای اخیر شنیده بودیم سامسونگ در حال توسعه یک چیپست میان‌رده جدید با نام اگزینوس ۱۰۸۰ است که از جدیدترین هسته پردازشی شرکت ARM یعنی Cortex-A78 استفاده می‌کند و شانس بالایی برای تعبیه شدن در گلکسی A52 دارد.

آنطور که نتایج گیک‌‌بنچ نشان می‌دهد گلکسی A52 5G در کنار این تراشه به ۶ گیگابایت رم مجهز شده و احتمالا در زمان عرضه به صورت پیش فرض به اندروید ۱۱ مجهز خواهد شد که خبر خوبی برای کاربران است چرا که شانس آن را برای دریافت به‌روزسانی‌های بیشتر افزایش می‌دهد.

سامسونگ احتمالا در برخی بازارها نسخه‌ای از این موبایل را با چیپست دیگری روانه بازار خواهد کرد که تنها از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. از دیگر گمانه‌زنی‌هایی که درباره این گوشی منتشر شده می توان به پشتیبانی از دوربین چهارگانه‌ای اشاره کرد که نقش اصلی را در  آن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ایفا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی