ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

برگزاری روز جهانی کاربردپذیری با هدف انتقال تجربیات حوزه محصول

کنفرانس «روز جهانی کاربردپذیری» با عنوان «WUDay» روز جمعه ۲۳ آبان ماه در قالب وبینار از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برگزار می‌شود. در این کنفرانس مدیران محصول و پژوهشگران حوزه طراحی محصول به اشتراک تجربیات خود خواهند پرداخت. ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۲

کنفرانس «روز جهانی کاربردپذیری» با عنوان «WUDay» روز جمعه ۲۳ آبان ماه در قالب وبینار از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برگزار می‌شود. در این کنفرانس مدیران محصول و پژوهشگران حوزه طراحی محصول به اشتراک تجربیات خود خواهند پرداخت.

هدف اصلی WUDay، به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کسب‌شده در این حوزه با توجه به شرایط بومی و فرهنگی ایران است که می‌تواند خلاء ایجاد شده در چالش‌های ناشناخته را پوشش دهد.

در این کنفرانس نیم‌روزه، مدیران ارشد محصولات دیجیتال در ارائه‌های ۳۰ دقیقه‌ای، با یک مثال واقعی از تجربه تلخ یا شیرینی که در مسیر پر پیچ و خم طراحی محصولات پشت سرگذاشته‌اند، دانش و تجربه خود را با شرکت‌کننده‌ها به اشتراک خواهند گذاشت.

داود عباسی مدیر اجرایی رویداد در گفتگو با دیجیاتو اشاره می‌کند که هرچند کاربردپذیری نقشی حیاتی در موفقیت محصولات دارند اما در ایران توجه کافی به این موضوع نشده است«عدم توجه به مفهوم کاربردپذیری بیشتر از همه در زمان قرنطینه و با شیوع ویروس کرونا خود را نشان داد که کیفیت زندگی ما با کیفیت سرویس‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی گره تنگ‌تری خورد. هرچند ترند جهانی اهمیت به کاربردپذیری کسب‌وکارهای ایرانی را نیز با خود همراه کرده است و اما با این وجود همچنان در سال‌های اخیر کمی از سرعت آن کاسته شده است. این کاهش سرعت را می‌توان حتی در خود رویداد هم دید. روز جهانی کاربردپذیری رویدادی است که هر ساله در تمام کشورهای دنیا به طور همزمان برگزار می‌شود و یک هدف اصلی دارد: حصول اطمینان از اینکه محصولات و خدمات ضروری در دسترس‌تر شده و استفاده از آن‌ها ساده‌تر شود. مساله‌ای که در این روزهای کرونایی بیش از پیش نیاز به توجه دارد»

رویداد روز جهانی کاربردپذیری، در سال‌های اخیر در حوزه کاربردپذیری و معلولین شاهد اتفاقات موثری مانند رویداد توان‌تک و جایزه دسترس‌پذیری بوده‌ایم، که خود قدم موثری برای جامعه بزرگی از مخاطبان بوده استدر رویداد روز جهانی کاربردپذیری تلاش شده است تا از زوایای مختلفی به مقوله‌ی کاربردپذیری نگاه شود. هرچند تنه‌ اصلی رویداد کاربرد پذیری است اما هر کدام از سخنرانان رویداد تجربیاتی در شاخه‌ای متفاوت از آن برای ارایه دارند. زمینه‌هایی همچون کاربردپذیری محصولات B2B گرفته تا فروشگاه‌های خرد و شخصی، و از دسترس‌پذیری برای بخشی از مخاطبان نادیده گرفته شده تا راهکارهایی از آخرین پژوهش‌های علوم‌رفتاری برای عموم مخاطبان. هدف از این تنوع در ارایه‌ها حصول یک دید همه‌جانبه‌تر به مقوله‌ی کاربردپذیری است.

سخنرانان این رویداد:

  • دکتر حامد بیدی - مدرس دانشگاه و مدیرعامل مرکز طراحی اسپیرال
  • سارا حلم‌زاده - مدیر محصول در شرکت فناپ
  • رامین مومنی- مشاور و مدیر محصول در اکالا
  • محمدحسین محسنی مدیرعامل و مدیر محصول پازلی
  • محمد سعید جواهریان- پژوهشگر حوزه تفکر طراحی و طراح راه‌‌کارهای توسعه کسب‌‌و‌‌کار در ‌Structure.Plus
  • مارینا اوهانجانیانس- هم‌بنیان‌گذار و مدیر بازاریابی ایسمینار

این رویداد در روز جمعه 23 آبان به صورت وبینار برگزار می‌شود. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت ثبت‌نام رویداد به نشانی b2n.ir/Wuday مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۴۸۰۳ و ایمیل wudayir@gmail.com تماس حاصل نمایند.

دیجیاتو این خبر را در قالب حمایت از کنفرانس «روز جهانی کاربردپذیری» منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی