ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک افشاگر سرشناس: گلکسی S21 الترا قطعا از S Pen پشتیبانی می‌کند

سری گلکسی S21 امسال ظاهرا زودتر از موعد مقرر سال‌های گذشته از راه می‌رسد و از همین حالا بازار خبرها و شایعات در مورد آن داغ شده است. یکی از این خبرها که به نقل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سری گلکسی S21 امسال ظاهرا زودتر از موعد مقرر سال‌های گذشته از راه می‌رسد و از همین حالا بازار خبرها و شایعات در مورد آن داغ شده است. یکی از این خبرها که به نقل از افشاگری معروف مطرح شده پشتیبانی گلکسی S21 الترا از قلم استایلوس است؛ موردی که در بیش از یک دهه در خانواده سری S سابقه نداشته است.

«Ice Universe»، افشاگر مطرح دنیای فناوری با انتشار پستی در توییتر خود مدعی شده گلکسیS21 الترا به عنوان قوی‌ترین نسخه از پرچمدارهای بعدی سامسونگ قطع به یقین از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. این نخستین باری نیست که چنین شایعه‌ای در مورد گلکسی S21 الترا مطرح می‌شود و پیشتر هم درباره آن شنیده بودیم.

بر اساس این گمانه‌زنی‌ها سامسونگ قصد دارد با حذف سری گلکسی نوت هر سال تنها یک سری پرچمدار را به بازار عرضه کند و دلیل اصلی این استراتژی هم این است که این دو سری در سال‌های اخیر آنقدر به هم شباهت پیدا کرده‌اند که عرضه هر دوی آنها دیگر منطقی نیست. در واقع تنها تفاوت استایلوس است که با اضافه شدن آن به سری گلکسی S کاربرانی که به استفاده از این قلم عادت دارند، به سمت این پرچمدار سوق می‌یابند.

البته پشتیبانی این گوشی از استایلوس لزوما بدین معنی نیست که مثل سری گلکسی نوت محفظه‌ای برای قلم در آن تعبیه خواهد شد و ممکن است نمایشگرهای کم مصرف LTPO که گفته می‌شود در این گوشی به کار می‌رود مجهز به لایه دیجیتایزر برای شناسایی حرکات S Pen باشند.

از دیگر گمانه‌زنی‌هایی که همین افشاگر درباره گلکسی S21 الترا مطرح کرده باید به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتز با رزولوشن WQHD اشاره کرد. چنین نمایشگری به خاطر مصرف شارژ بالا به باتری پر ظرفیت و شارژر پر توان نیاز دارد و به همین خاطر سامسونگ احتمالا این موبایل را با شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی