ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ده سال پس از فروت نینجا

به نظر می‌رسد ماجرای بن شدن پابجی در هند بعد از کشمکش‌های فراوان بالاخره به پایان می‌رسد چون در همین هفته اعلام شد که پابجی فعالیتش را با یک عنوان جدید در هند از سر ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

به نظر می‌رسد ماجرای بن شدن پابجی در هند بعد از کشمکش‌های فراوان بالاخره به پایان می‌رسد چون در همین هفته اعلام شد که پابجی فعالیتش را با یک عنوان جدید در هند از سر می‌گیرد.  PUBG Mobile India به صورت اختصاصی برای کاربران و بازیکنان کشور هند طراحی شده و طبق گفته‌ی سازندگان قرار است تورنومنت‌ها و اکوسیستم‌های سرگرمی در هند را متحول کند.metro royale pubg

پابجی موبایل که همیشه با دست پر در اخبار ظاهر می‌شود از یک همکاری جدید هم خبر داد و گفت به همراه Metro Exodus که از عناوین محبوب در تیراندازی اول شخص است، یک حالت جدید به نام Metro Royale اضافه می‌کند. این مود در نقشه‌ی کلاسیک Erangel اتفاق می‌افتد و باید در بقایای مخروبه و کمپ‌های راهزنان به دنبال لوت بروید. در این حالت جدید یک دنیای پنهان زیرزمینی هم وجود دارد که باید با استفاده از یک وسیله حمل و نقل ریلی خاص وارد آن شوید. البته مود جدید جزئیات دیگری مثل دید در شب، دید حرارتی، جنگیدن با راهزنان و... را هم به همراه دارد.COD Mobile S12

کال آف دیوتی موبایل هم که مدتی با مسابقات و سپس سالگرد یک‌سالگی‌اش در اخبار حضور داشت همچنان قصد دارد تیتر اخبار باشد و این هفته هم با تم فصل دوازدهمش خبرساز شد. فصل جدید کال آف دیوتی که Going Dark نام دارد، حالت شب را به چند نقشه از جمله Crash و Summit اضافه کرده و یک نقشه‌ی جدید به نام Hackney Yard هم معرفی کرده. اگر اسم این نقشه‌ی جدید برایتان آشناست کاملا درست حدس زده‌اید؛ این نقشه را در Modern Warfare دیده بودیم و با توجه به طراحی آن که سه لاین دارد باید انتظار درگیری‌های نزدیک را داشته باشید.

حالت شب با حضور زامبی‌ها کامل می‌شود و کال آف دیوتی هم از این مسئله غافل نشده. برخلاف قبل زامبی‌ها در تاریکی دیده نمی‌شوند و حتما باید از عینک‌های دید در شب استفاده کنید.

SWORD MASTER STORY

خبر بعدی درباره آپدیت جدید SwordMaster Story است که توسط Super Planet ساخته و روانه بازار شد. بازی بی شباهت به Evil Hunter Tycoon نیست اما هیروهای متنوعی دارد و در گیم‌پلی هم تفاوت‌هایی دیده می‌شود. در آپدیت جدید باید راه‌تان را به سوی یک برج مشخص ادامه بدهید و تلاش کنید کاراکتر اصلی را نجات بدهید. در این راه، نوعی اعتبار خاص به اسم Demon Coins به دست می‌آورید که برای تهیه‌ی آیتم‌های این مأموریت به کمک می‌آید.

در SwordMaster Story کاراکترها برای دویدن انرژی مصرف می‌کنند و همین مسافت حرکت را محدود می‌کند بنابراین یک سیستم جدید با نام Spa system برای تجدید قوا به بازی اضافه شده است. طبق این سیستم بازیکن می‌تواند کاراکتر را به Spa یا همان سرمنشا برگرداند تا انرژی‌اش را بازیابی کند. با اینکه فقط یک‌ بار در روز امکان استفاده از این سیتم وحود دارد و در نگاه اول کافی به نظر نمی‌رسد اما در مراحل بالاتر کاملا ضروری است.Bridge Constructor: The Walking Dead

هالووین گذشت اما همچنان تم‌های مرتبط در بازی‌ها عرضه می‌شود و Bridge Constructor هم با تم مردگان متحرک یا همان Walking Dead پا به عرصه گذاشته است. مثل بازی قبلی همین سری باید پل بسازید اما این بار هدف فرار کردن از دست زامبی‌هایی است که تعقیبتان می‌کنند. بازی هنوز در دسترس نیست اما می‌توانید در گوگل‌پلی و اپ‌استور برای پیش‌ثبت‌نام اقدام کنید.

Samorost 2Samorost 2

  • بازی آفلاین است

بازی Samorost 2 متعلق به یک سری بازی به همین نام است و به مناسبت پانزدهمین سالگرد انتشار بازی برای پلتفرم موبایل هم در دسترس قرار گرفت. قبلا شاهد حضور Samorost 3 در موبایل بودیم اما خبری از دو بازی اول نبود و انتشار Samorost 2 به نوعی یک سورپرایز بود.

بازی داستان جالب و در عین‌حال ساده‌ای دارد؛‌ شخصیت بامزه‌ی بازی متوجه می‌شود که سگش توسط افرادی دزدیده شده و وارد یک ماجراجویی می‌شود تا او را پیدا کند.گیم‌پلی بازی بسیار کوتاه است اما نقطه‌ی قوت آن طراحی بصری زیبای Amanita Design است که همیشه بازی‌ها را به چشم‌نواز ترین شکل ممکن در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

Samorost 2

Samorost 2

سازنده: Amanita Design قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 118.8/112 مگابایت زبان:

TeppenTeppen

  • بازی آنلاین است

اولین توصیفی که از Teppen شنیدم این بود که «یک بازی کارتی است و ظاهری شبیه به کلش رویال دارد» و این کمی ناامیدکننده بود اما تجربه‌ی بازی ثابت کرد حقیقت چیز دیگری است. Teppen یک بازی کارتی است که قانون نوبتی بودن را حذف کرده، کاراکترهای جذابی از Monster Hunter، Devil May Cry، Street Fighter و Resident Evil را به بازی اضافه کرده و با به کار گرفتن طراحی بصری جذاب حرفی برای گفتن دارد.

در طی مبارزه اگر بتوانید کارت کافی وارد کنید حملات به شما وارد نمی‌شوند اما اگر جای کارت را خالی بگذارید حمله مستقیما به شما اصابت می‌کند و هرکس زودتر ۳۰ واحد جانش را از دست بدهد از دور رقابت خارج می‌شود. در همین حین باید حواستان باشد که کارت‌ها از انرژی کاراکتر کم می‌کنند پس باید هوشمندانه از آن‌ها استتفاده کنید.

TEPPEN

TEPPEN

سازنده: GungHo Online Entertainment. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1500/1235 مگابایت زبان:

 Fruit Ninja 2FRUIT NINJA 2

  • بازی آنلاین و آفلاین است

باور کنید یا نه، ده سال از اولین باری که Halfbrick Studios بازی محبوب Fruit Ninja را برای موبایل عرضه کرد، می‌گذرد و به همین مناسبت Fruit Ninja 2 در لیست بازی‌های این هفته جا می‌گیرد. تقریبا همگی تجربه‌ای از فروت نینجا داریم و می‌دانیم که بازی بر اساس بریدن و تکه تکه کردن میوه‌ها جلو می‌رود.

امروزه بازی‌ها بیشتر به سوی آنلاین شدن و افزایش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای پیش می‌روند و این اتفاق دامن فروت نینجا را هم گرفته و حالا با یک بازی نیمه‌آنلاین روبرو هستیم. البته در برابر این مسئله بازی مینی‌گیم‌های جالب،‌ کاراکترهای جدید، رقابت آنلاین و شمشیرهای متنوع را اضافه کرده و در کل جزئیات بازی نسبت به گذشته بیشتر شده و می‌تواند جذاب‌تر باشد.

Fruit Ninja 2

Fruit Ninja 2

سازنده: Halfbrick Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 430.2/123.5 مگابایت زبان:

Lamplight Citylamplight city

  • بازی آنلاین است

سازندگان A Golden Wake با یک بازی جدید برگشته‌اند که در آن بازیکن نقش کارآگاهی به نام Miles Fordham را به عهده می‌گیرد و در تلاش است با حل کردن پرونده‌ها به اجرای عدالت کمک کند.

اما کارآگاه مایلز یک داستان جالب دارد؛ همسر او به قتل رسیده، هویت قاتل هم هنوز مشخص نیست و در همین اثنا او صدای روح همسرش را می‌شنود که در تلاش است از دنیای مردگان با او حرف بزند. آیا او می‌تواند قبل از اینکه عقلش را از دست بدهد تمام پرونده‌ها را حل کند؟

بازی فعلا فقط برای کاربران iOS منتشر شده و درباره زمان عرضه‌ی بازی برای اندروید اطلاعاتی در دست نیست.

Lamplight City mobile

Lamplight City mobile

سازنده: Application Systems Heidelberg Software GmbH قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2100 مگابایت زبان:

Iris and the Giantiris and giant

  • بازی آنلاین است

Iris and the Giant ترکیبی از سبک کارتی و نقش‌آفرینی است. شما نقش دختری به نام Iris را ایفا می‌کنید که می‌خواهد در دنیایی خیالی با ترس‌هایش روبرو شود. آرت استایل خاص بازی کاملا با داستان دختر که درگیر کشمکش‌های درونی است، هم‌خوانی دارد.

برای کمک به Iris و ارتقای توانایی‌هایش باید مجموعه‌ی ۵۱ عددی کارت‌ها را کامل کنید که این کارت‌ها پس از هر مبارزه به دست می‌آیند. شاید تا الان فکر می‌کردید فضای بازی خیلی لطیف است اما باید انتظار مبارزه با هیولاها و درگیری‌ها را داشته باشید.

Iris and the Giant

Iris and the Giant

سازنده: Plug In Digital قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 203/173 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی