ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پی‌پل قابلیت خرید، نگهداری و فروش رمزارز را در آمریکا فعال کرد

«پی‌پل» امکان خرید، فروش و نگهداری رمزارزها را برای تمامی کاربران در ایالات متحده فعال کرد. در حال حاضر ۴ رمزارز برای کاربران تعریف شده و سقف کارمزد تراکنش‌ها نیز ۲.۳ درصد است. «پی‌پل» که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷

«پی‌پل» امکان خرید، فروش و نگهداری رمزارزها را برای تمامی کاربران در ایالات متحده فعال کرد. در حال حاضر ۴ رمزارز برای کاربران تعریف شده و سقف کارمزد تراکنش‌ها نیز ۲.۳ درصد است.

«پی‌پل» که از بزرگترین پلفترم‌های پرداخت در دنیا به شمار می‌رود، ماه گذشته اعلام کرد که امکان داد و ستد رمزارز و خرید از طریق آن را فراهم می‌کند. تا پیش از این قابلیت مذکور تنها به صورت آزمایشی در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داشت حالا اما تمامی کاربران مجاز در ایالات متحده امکان خرید، فروش و نگهداری بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم و بیت‌کوین ‌کش را پیدا کرده‌اند.

برنامه‌های پی‌پل به همینجا محدود نخواهد شد و از اوایل سال ۲۰۲۱ پشتیبانی از رمزارزها به «ونمو» نیز اضافه می‌شود. این سیستم انتقال وجه که میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا دارد، به افراد اجازه می‌دهد حساب خود را با رمزارز شارژ کرده و از آن برای پرداخت و انتقال پول استفاده کنند. البته از آنجا که بسیاری از کاربران آشنایی یا علاقه‌ای به رمزارز ندارند، وجوه ارسالی پیش از دریافت به ارزهای رایج تبدیل شده و سپس در حساب گیرنده دریافت می‌شود.

پی پل تا کنون محدودیت خرید ۱۰ هزار دلاری برای رمزارزها در نظر گرفته بود اما با توجه به افزایش تقاضای کاربران این میزان را تا ۲۰ هزار دلار در هفته ارتقا داده است. با توجه به حجم بازار این پلتفرم ارائه این قابلیت تغییر بزرگی در بازار رمزارزها به شمار می‌رود. پی‌پل برای ارائه این خدمات با شرکت «Paxos Trust» همکاری می‌کند.

پی پل برای نگهداری رمزارز هزینه‌ای از کاربران نمی‌گیرد اما برای تراکنش‌های تا سقف ۲۴.۹۹ دلار کارمزد ۰.۵ دلاری در نظر گرفته شده که با افزایش ارزش تا ۱۰۰ دلار به ۲.۳ درصد می‌رسد. در صورتی که تراکنش به ۲۰۰ دلار برسد کارمزد ۲ درصد بوده و با رسیدن به ۱۰۰۰ دلار ۱.۸ درصد خواهد بود. تراکنش‌های با ارزش بیش از ۱۰۰۰ دلار نیز مشمول کارمزد ۱.۵ درصدی می‌شوند.

قابلیت مذکور در نیمه‌ اول ۲۰۲۱ در تعدادی دیگر از کشورهای منتخب فعال خواهد شد و انتظار می‌رود که پس از آن به صورت عمومی ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی