ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای طراحی احتمالی هدفون رو گوشی اپل در بتای iOS 14.3

سالهاست شایعه‌های مختلفی در هدفون رو گوشی اپل مطرح می‌شود. در نسخه اولیه بتا iOS 14.3 توسعه دهندگان، آیکونی وجود دارد که طراحی احتمالی هدفون رو گوشی اپل با نام «ایرپادز استودیو» را نشان می‌دهد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سالهاست شایعه‌های مختلفی در هدفون رو گوشی اپل مطرح می‌شود. در نسخه اولیه بتا iOS 14.3 توسعه دهندگان، آیکونی وجود دارد که طراحی احتمالی هدفون رو گوشی اپل با نام «ایرپادز استودیو» را نشان می‌دهد.

«استیو موزر» با انتشار ویدئویی از «Find My app» در نسخه بتا سیستم عامل iOS در توئیتر، آیکون هدفون رو گوشی را در کنار آیکون‌های دیگری به اشتراک گذاشت.

همان‌طور که در ویدئو به اشتراک گذاشته شده دیده می‌شود، ذره بین از روی آیکون هدفون، کوله پشتی و چمدان عبور می‌کند که بهترین موقعیت برای استفاده از ردیاب‌های ایرتگ اپل است که با وجود انتشار شایعه‌های مختلف، هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده‌اند. باتوجه به ویدئو، می‌توان گفت که احتمالا برنامه مربوطه در یافتن هدفون نیز به کاربران کمک خواهد کرد.

البته آیکون نمایش داده شده در نسخه بتا سیستم عامل اپل، نخستین تصویری نیست که از هدفون رو گوشی کوپرتینونشین‌ها ارائه می‌شود. اسفندماه سال گذشته و در زمان توسعه نسخه اولیه iOS 14 نیز، دو آیکون از هدفو‌ن‌های رو گوشی اپل فاش شد که البته طراحی متفاوتی با آیکون لو رفته جدید داشتند. در آیکون‌های قبلی، هدفون رو گوشی با دو رنگ احتمالی سفید و مشکی نمایش داده شده بودند.

باتوجه به اینکه نسخه سیستم عامل بتا است؛ ممکن است اپل اطلاعاتی را قبل از انتشار نسخه رسمی از روی آن حذف کند. درنتیجه آیکون فاش شده، اطلاعات دقیقی درمورد طراحی ظاهری هدفون رو گوشی اپل ارائه نمی‌دهد و فقط می‌توان در حد ایده اولیه به آن نگاه کرد.

فروردین ماه امسال نیز در خبر دیگری گفته شد که اپل در حال توسعه هدفون روگوشی با قسمت‌های قابل تعویض است. در آن مقطع زمانی بلومبرگ گزارش کرده بود که اپل در حال توسعه دو مدل هدفون است که یک مدل پریمیوم با قسمت‌های چرمی و مدل دیگر برای ورزشکاران و با مواد قابلیت عبور جریان هوا ساخته شده است.

در حال به نظر نمی‌رسد اپل ایرتگ‌ یا هدفون رو گوشی جدید را تا پایان سال 2020 معرفی کند و اگر برنامه‌ای برای رونمایی چنین محصولاتی داشته باشد، به سال آینده میلادی موکول خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی