ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای مشخصات فنی و قابلیت‌های دوربین گوشی‌های سری گلکسی S21

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 رونمایی خواهد کرد و اخیرا اطلاعات جدیدی از این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده است. در هفته‌های گذشته شاهد انتشار رندرها و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 رونمایی خواهد کرد و اخیرا اطلاعات جدیدی از این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده است.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار رندرها و گزارش‌های زیادی درباره نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ بوده‌ایم و حالا مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی‌های سری گلکسی S21 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

مشخصات فنی سری گلکسی S21

این گوشی‌های هوشمند در برخی بازارها به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز می‌شوند و کاربران در کشورهای دیگر به تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ دسترسی پیدا می‌کنند. گوشی‌های گلکسی S21 و S21 پلاس از شبکه 5G، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کنند، اما گلکسی S21 اولترا در کنار 5G و بلوتوث ۵.۱، از وای فای 6E بهره می‌برد که تا دو برابر سریعتر از وای فای ۶ است.

سامسونگ نسخه استاندارد پرچمدار آینده خود را به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند و برای نسخه پلاس و اولترا آن به ترتیب باتری‌های ۴۸۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد. تمام این گوشی‌های هوشمند با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به فروش می‌رسند.

گلکسی S21

گلکسی S21 و S21 پلاس به ترتیب دارای نمایشگر ۶.۲ و ۶.۸ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند بود و نسخه اولترا از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با فناوری LTPO و رزولوشن +WQHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. روشنایی نمایشگر بزرگترین گوشی این سری به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند، البته خبری از این قلم درون جعبه نخواهد بود.

قابلیت‌های دوربین سری گلکسی S21

طبق گزارش اخیر نسخه استاندارد و پلاس پرچمدار آینده سامسونگ از دوربین یکسان شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نسخه اولترا دارای دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود و به سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که نسل دوم سنسور مورد استفاده در گلکسی S20 اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا است.

گلکسی S21

گلکسی S21 اولترا به دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابر نیز مجهز می‌شود. کاربران پرچمدارهای آینده سامسونگ می‌توانند به صورت همزمان با دوربین اصلی و سلفی ویدیو ضبط کنند. دوربین این محصولات قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و 8K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود.

گلکسی S21 در رنگ‌های بنفش، خاکستری، سفید و صورتی از راه می‌رسد و نسخه پلاس دارای رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و بنفش خواهد بود. کاربران نسخه اولترا این سری را تنها می‌توانند در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی سفارش دهند. در حالی که نسخه استاندارد از پنل پشتی پلاستیکی بهره می‌برد، مدل اولترا دارای پنل پشتی شیشه‌ای خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۲۵ آبان ۱۳۹۹

    بی نظیره...‌خیلی خلاقن کره ای ها

  • mohammadshg
    mohammadshg | ۲۵ آبان ۱۳۹۹

    واقعا این همه دوربین نیازه؟!

    • محمد جواد
      محمد جواد | ۲۵ آبان ۱۳۹۹

      اوج خلاقیتشونه دیگه?

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۵ آبان ۱۳۹۹

    اه اه اه ... حالم بد شد از این طراحی !
    صد رحمت به ریش تراش فیلیپس ! ?

    • mahzyar
      mahzyar | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

      ???

مطالب پیشنهادی