ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نایب رئیس سامسونگ با یک گوشی ناشناخته رویت شد: نمونه اولیه گوشی رول‌شونده؟

به تازگی نایب رئیس سامسونگ، «لی جائه-یونگ» با یک گوشی جدید در مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی در سئول حضور پیدا کرده که می‌تواند اولین گوشی رول‌شونده این برند کره‌ای باشد. از مدت‌ها قبل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

به تازگی نایب رئیس سامسونگ، «لی جائه-یونگ» با یک گوشی جدید در مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی در سئول حضور پیدا کرده که می‌تواند اولین گوشی رول‌شونده این برند کره‌ای باشد.

از مدت‌ها قبل شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی درباره گوشی رول‌شونده سامسونگ بوده‌ایم و این کمپانی پتنت‌های زیادی برای نسل آینده گوشی‌های خود به ثبت رسانده که آن‌ها را با نمایشگر گسترش‌پذیر نشان می‌دهد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 نمونه اولین چنین محصولی را به شمار محدودی از افراد نشان داده و مدل تجاری آن سال آینده میلادی از راه می‌رسد.

به نظر می‌رسد دستگاهی که در اختیار نایب رئیس سامسونگ قرار دارد، نمونه اولیه همین گوشی رول‌شونده باشد. این دستگاه ضخامت کمتری در مقایسه با گلکسی زد فولد ۲ و زد فلیپ دارد که همین ویژگی باعث شده بسیاری آن را نمونه اولیه نسل آینده گوشی‌های سامسونگ بدانند.

گوشی رول‌شونده

علاوه بر این کمپانی کره‌‌ای، شرکت‌های دیگری نیز در حال کار روی گوشی‌های گستر‌ش‌پذیر هستند. TCL اخیرا نمونه اولیه گوشی رول‌شونده خود را به نمایش گذاشته، ال جی احتمالا سال ۲۰۲۱ چنین محصولی را وارد بازار می‌کند و اوپو نیز اخیرا پتنت مربوط به یک گوشی با نمایشگر گسترش‌پذیر را به ثبت رسانده است.

در تصویر اخیر نمی‌توانیم به اطلاعات زیادی درباره گوشی رول‌شونده سامسونگ دست پیدا کنیم، با این حال شایعات در گذشته به ساخت پنل انعطاف‌پذیر آن به وسیله پلاستیک اشاره کرده بودند. انتظار می‌رود این گوشی ۶ اینچی به یک تبلت ۸ اینچی تبدیل شود.

گوشی‌های رول‌شونده با مشکلات نمایشگرهای تاشو دست و پنجه نرم نمی‌کنند و به گفته ال جی، این نوع صفحه نمایش به عنوان یک فناوری نسل آینده ایده‌آل درنظر گرفته می‌شود.

در حالی که شرکت‌های زیادی در حال توسعه چنین محصولاتی هستند، شاید سامسونگ تصمیم بگیرد پیش از آن‌ها اولین گوشی رول‌شونده خود را وارد بازار کند که همین موضوع می‌تواند ما را با یک محصول نه چندان کامل مانند آنچه در گلکسی فولد مشاهده کردیم، روبه‌رو کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی