ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادعای روزنامه تایوانی: آیفون تاشو در حال آزمایش است و ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

بر اساس برخی گزارش‌ها اپل تابستان سال ۲۰۲۲ از آیفون تاشو رونمایی می‌کند و آزمایش آن از حالا توسط یکی از مونتاژ کنندگان اصلی آیفون یعنی فاکسکان شروع شده است. به گزارش روزنامه United Daily ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

بر اساس برخی گزارش‌ها اپل تابستان سال ۲۰۲۲ از آیفون تاشو رونمایی می‌کند و آزمایش آن از حالا توسط یکی از مونتاژ کنندگان اصلی آیفون یعنی فاکسکان شروع شده است.

به گزارش روزنامه United Daily News تایوان، اپل شرکت فاکسکان را مأمور آزمایش نمایشگر آیفون تاشو و همچنین مکانیزم تا شونده آن کرده است. آنطور که در گزارش نوشته شده، قطعات لولای این موبایل توسط چندین شرکت تأمین خواهد شد ولی مونتاژ نهایی آن بر عهده فاکسکان است.

حدوداً دو ماه قبل یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی مدعی شد اپل سفارش خرید نمایشگرهای تاشو را به سامسونگ داده و حالا با انتشار گزارش جدید، احتمال معرفی آیفون تاشو قوت گرفته است.

تاکنون گزارش‌های متعددی در مورد عرضه آیفون تاشو منتشر شده‌اند که در هیچ کدام از آن‌ها به تاریخ عرضه دقیق این گوشی اشاره نشده است، اما حالا روزنامه United Daily News با استناد به اطلاعات بدست آمده از منابعی ناشناس در زنجیره تأمین ادعا می‌کند که اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) از اولین آیفون تاشو رونمایی خواهد کرد.

در ادامه گزارش نوشته شده که فاکسکان برای آزمایش لولای آیفون تاشو باید بیش از ۱۰۰ هزار مرتبه آن را باز و بسته کند. برای مقایسه، آزمایش مکانیزم لولای لپ تاپ‌ها معمولاً با ۲۰ تا ۳۰ هزار مرتبه باز و بسته شدن همراه است.

در این گزارش اشاره‌ای به ظاهر آیفون تاشو نشده چرا که به گفته روزنامه یاد شده اپل همواره در حال تغییر طراحی این موبایل است. البته یکی از افشاگران مسائل مربوط به اپل به تازگی مدعی شد که آیفون تاشو مثل سرفیس Duo مایکروسافت از نمایشگر درونی دو تکه برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی