ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقاومت بالای نمایشگر در تست سقوط آیفون ۱۲ مینی [تماشا کنید]

تست سقوط آیفون ۱۲ مینی باری دیگر مقاومت فوق العاده بالای نمایشگر سری آیفون ۱۲ را ثابت کرد. ظاهراً صفحه نمایش این موبایل به لطف فناوری «سرامیک شیلد» ضدضربه شده است. وب سایت CNet تست ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

تست سقوط آیفون ۱۲ مینی باری دیگر مقاومت فوق العاده بالای نمایشگر سری آیفون ۱۲ را ثابت کرد. ظاهراً صفحه نمایش این موبایل به لطف فناوری «سرامیک شیلد» ضدضربه شده است.

وب سایت CNet تست سقوط آیفون ۱۲ مینی را از ارتفاع‌های مختلف انجام داد. در این آزمایش فریم، پنل پشتی و لنز دوربین آسیب دیدند ولی به نمایشگر آسیبی وارد نشد.

آیفون ۱۲ مینی ابتدا از ارتفاع ۹۱ سانتی متری و به طرف نمایشگر روی زمین افتاد. در این آزمایش نمایشگر آسیب ندید ولی فریم دچار فرورفتگی شد. مینی از همین ارتفاع اما این بار از پنل پشت روی زمین افتاد که لبه‌ها دچار فرورفتگی شدند ولی خوشبختانه پنل ترک برنداشت.

نوبت به سقوط از ارتفاع ۱.۸۲ متری به طرف نمایشگر رسید و نمایشگر مینی از این آزمایش نیز سربلند بیرون آمد. البته فرورفتگی‌های بیشتری در لبه‌ها به ویژه در قسمت اتصال نمایشگر به بدنه در لبه پایینی ایجاد شد. تست سقوط از همین ارتفاع اما به طرف پنل پشت تکرار شد و باز هم پنل پشتی در برابر ترک برداشتن مقاوت کرد ولی ماژول دوربین و لنزها آسیب دیدند.

ارتفاع سقوط باز هم افزایش پیدا کرد و آیفون ۱۲ مینی این بار از ارتفاع ۲.۷۴ متری از سمت نمایشگر روی زمین انداخته شد. صفحه نمایش این موبایل به لطف فناوری سرامیک شیلد بدون کوچترین آسیب از آزمایش سربلند بیرون آمد ولی فریم آسیب زیادی دید. تست از همین ارتفاع به طرف پنل پشت انجام شد و بالاخره پنل پشتی مینی آسیب دید. سمت راست پنل پشتی از سه طرف ترک برداشت و یکی از آن‌ها تقریباً تا نیمه بالایی پنل پشت کشیده شد.

CNet می‌گوید مقاوم‌ترین قسمت سری آیفون ۱۲ بدون شک نمایشگر است چرا که سقوط از ارتفاع‌های مختلف روی آسفالت نیز نمی‌تواند آسیبی به آن وارد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی