ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روبیکان ۳۹۲
اخبار خودرو

جیپ رانگلر 392 در راه است؛ قوی‌ترین خودرو آفرود جهان

حدودا ۵ ماه پیش بود که جیپ در راستای به حاشیه کشاندن نسل جدید فورد برونکو کانپست جدیدی را تحت عنوان رانگلر روبیکان ۳۹۲ معرفی کرد. این کانسپت به موتور حجیم ۶.۴ لیتری V۸ مجهز ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

حدودا ۵ ماه پیش بود که جیپ در راستای به حاشیه کشاندن نسل جدید فورد برونکو کانپست جدیدی را تحت عنوان رانگلر روبیکان ۳۹۲ معرفی کرد. این کانسپت به موتور حجیم ۶.۴ لیتری V۸ مجهز بود و به واسطه این موتور می‌توانست ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

در زمان معرفی بسیاری این کانسپت را تنها کری‌خوانی جیپ برای فورد دانسته و چندان احتمال نمی‌دادند که این طرح مفهومی به مرحله تولید عملی برسد.

شک و تردید‌های مطرح شده زمانی پررنگ‌تر شدند که کمپانی جیپ اعلام کرد که این کانسپت در راستای اثبات توانایی‌های شرکت معرفی شده و پیش نمایش از یک مدل تولیدی خاص نیست.

اما حالا به نظر می‌رسد که جیپ قصد دارد روبیکان ۳۹۲ را به مرحله تولید انبوه برساند.

در ویدئویی که به تازگی در اینستاگرام این کمپانی منتشر شده جیپ رانگلر آفرودی به چشم می‌خورد که می‌تواند با سرعت از موانع بگذرد و قدرت خود را به نمایش بگذارد.

View this post on Instagram

A post shared by Jeep (@jeep)

با توجه به توضیحات جیپ در خصوص این ویدئو؛  به نظر می‌رسد باید منتظر نسخه نهایی یکی از قوی‌ترین و به‌روز‌ترین کانسپت‌های جیپ باشیم. همین موضوع احتمال تولید نسخه نهایی مشابه با کانپست رانگلر ۳۹۲ را قوت بخشیده است. این نسخه احتمالا تا سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

کانپست رانگلر ۳۹۲ کانسپتی است که در راستای طی کردن مسیرهای ناهموار طراحی و معرفی شده است و به همین جهت احتمالا نسخه نهایی نیز بر همین اساس طراحی و تولید خواهد شد. به عبارت دیگر انتظار می‌رود نسخه نهایی خودرویی قدرتی باشد که می‌تواند مسیرهای ناهموار را به راحتی طی کند و تمرکز چندانی بر روی بعد سرعتی آن نشده است.

البته جیپ تلویحا تایید کرده که محصول بعدی این شرکت مدل تولیدی کانسپت روبیکان ۳۹۲ است اما هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی تایید نشده است.

روبیکان ۳۹۲

اگر خودرو تولیدی مشخصاتی مشابه با کانسپت رانگلر ۳۹۲ داشته باشد به احتمال قوی با قوی‌ترین آفرود بازار مواجه خواهیم شد. آفرودی که می‌تواند فورد برانکو رپتور را به راحتی کنار بزند و پیش‌بینی می‌شود از فروش خوبی نیز برخوردار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی