ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین رندرها و بنچمارک‌های وان پلاس از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند خبر می‌دهد

نخستین رندرهای فاش شده CAD از وان پلاس 9 طراحی ظاهری احتمالی دستگاه را تاحدی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود آخرین گوشی هوشمند وان پلاس با نمایشگر بزرگ‌تر از نسل قبلی به همراه حفره دوربین سلفی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

نخستین رندرهای فاش شده CAD از وان پلاس 9 طراحی ظاهری احتمالی دستگاه را تاحدی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود آخرین گوشی هوشمند وان پلاس با نمایشگر بزرگ‌تر از نسل قبلی به همراه حفره دوربین سلفی روی نمایشگر و دوربین سه گانه، اواخر اسفندماه و زودتر از موعد معمول همیشگی رونمایی شود.

از سوی دیگر دستگاهی با کد نام مشابه وان پلاس 9 پرو نیز در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. به نظر می‌رسد وان پلاس 9 با چیپست اسنپدراگون 875 رونمایی شود.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده، پنل جلویی و پشتی گوشی را نشان می‌دهند و تصویری از بقیه زوایای گوشی به اشتراک گذاشته نشده است.

باتوجه به تصاویر فاش‌شده، بریدگی مربوط به دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای دستگاه همانند وان پلاس 8T دیده می‌شود. به نظر می‌رسد وان پلاس 9 از نمایشگر بزرگتر 6.65 اینچی که کمی بزرگ‌تر از نمایشگر 6.55 اینچی وان پلاس 8T است، بهره ببرد.

دکمه پاور طبق معمول در سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا نیز در سمت چپ قرار دارند. در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین سه گانه با چینش عمودی به همراه فلاش در سمت راست آنها دیده می‌شود. پیشتر شایعه‌ شده بود که وان پلاس 9 با چهار دوربین در پنل پشتی معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد وان پلاس 9 از چیپست اسنپدراگون 875 با نمایشگر 120 هرتز و باتری 5000 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 65 وات در دسترس کاربران قرار گیرد.

از سوی دیگر شماره مدل‌های گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس 9 هفته گذشته فاش شد. یکی از این شماره مدل‌ها یعنی «LuBan LE2117» مربوط به وان پلاس 9 پرو در گیک‌بنچ رویت شده است.

این گوشی هوشمند با نسخه اندروید 11 و 8 گیگابایت رم دارد و اسم رمز «lahaina» از چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.80 گیگاهرتز بهره می‌برد و توانسته است در بنچمارک امتیاز تک هسته‌ای 1122 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 2733 را از آن خود کند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با بررسی بیشتر، ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون 875 رونمایی خواهد شد. چهار هسته این پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.80 گیگاهرتز و سه هسته آن با فرکانس 2.42 گیگاهرتزی و هسته اصلی آن با فرکانس 2.84 گیگاهرتز کار می‌کنند.

درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم طی هفته‌های آتی چه اطلاعات بیشتری از وان پلاس 9 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی