ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استحکام بالای آیفون ۱۲ پرو مکس و ۱۲ مینی در تست مقاومت [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب مقاومت آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی را آزمایش کرده که از دوام بالای این دو موبایل مثل دو عضو دیگر خانواده آیفون ۱۲ حکایت می‌کند. آیفون ۱۲ پرو ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

یکی از کانال‌های یوتیوب مقاومت آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی را آزمایش کرده که از دوام بالای این دو موبایل مثل دو عضو دیگر خانواده آیفون ۱۲ حکایت می‌کند.

آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی چند روزی است که روانه بازار شده اند و کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت آن‌ها را سنجیده است که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید:

این آزمایش نشان می‌دهد که نمایشگر آیفون ۱۲ با وجود بهره مندی از سرامیک شیلد که دوام فوق العاده‌ای در برابر ضربات ناشی از سقوط دارد، همچنان مثل تقریباً همه موبایل‌های بازار، در سطح ۶ از مقیاس سختی «موز» (Mohs) خط می‌افتد. البته با این تفاوت که خط‌ها عمق کمتری دارند و برای دیدن آن‌ها باید دقت کنید.

نکته جالب دیگر اینکه نمایشگر آیفون ۱۲ مینی و مدل پرو مکس که به ترتیب ۵.۴ و ۶.۷ اینچی هستند، برخلاف تقریباً همه پنل‌های OLED که پس از قرار گرفتن در معرض شعله دچار سوختگی پیکسل‌ها می‌شوند، هیچ آسیبی ندیدند و پس از ۵۰ ثانیه قرار گرفتن در برابر آتش پیکسل‌های نمایشگرها به حالت عادی بازگشتند. به گفته کارشناس کانال مقاومت بالای نمایشگر این دو موبایل در برابر حرارت احتمالاً به خاطر فناوری سرامیک شیلد است.

در نهایت تست خمش انجام شد و آیفون ۱۲ پرو مکس و مدل مینی بدون کوچکترین انعطاف‌پذیری از این آزمایش سربلند بیرون آمدند. کارشناس کانال می‌گوید با وجودی که آیفون‌های جدید مقاومت بسیار بالایی دارند، پنل پشتی آنها از جنس شیشه است و باید با کیس محافظت شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی