ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت
تکنولوژی

پشتیبانی ۳ پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ از قلم S Pen: آینده گلکسی نوت در هاله‌ای از ابهام

ظاهرا آینده گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چرا که در جدیدترین اطلاعات مربوط به پرچمدارهای سال آینده این برند کره‌ای خبری از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۱ نیست. علاوه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

ظاهرا آینده گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چرا که در جدیدترین اطلاعات مربوط به پرچمدارهای سال آینده این برند کره‌ای خبری از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۱ نیست. علاوه بر این، ۳ پرچمدار غیر از سری نوت از قلم S Pen پشتیبانی خواهند کرد.

افشاگر معروف، «مکس وینباخ» به تازگی درباره پرچمداران سال آینده سامسونگ اطلاعاتی منتشر کرده که شامل ۴ گوشی از سری گلکسی S21 و ۳ گوشی تاشو می‌شود و در آن‌ها نسل آینده گوشی‌های سری گلکسی نوت جایی ندارند.

علاوه بر گوشی‌های گلکسی S21، گلکسی +S21 و گلکسی S21 اولترا، سال آینده گوشی گلکسی S21 FE نیز به عنوان جایگزین گلکسی S20 FE وارد بازار می‌شود. در کنار این محصولات گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد FE نیز از راه می‌رسند که انتظار می‌رود دستگاه آخر قیمت مناسبی داشته باشد.

طبق ادعای وینباخ، سه گوشی از میان محصولات بالا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند. تا به امروز شایعات و گزارش‌ها به پشتیبانی گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد ۳ از این قلم اشاره کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که گلکسی S21 پلاس سومین محصول با قابلیت پشتیبانی از این قلم باشد.

قلم S Pen

در حالی که در فهرست منتشر شده از سوی وینباخ گوشی‌های سری گلکسی نوت به چشم نمی‌خورند، تا به امروز به صراحت از توقف توسعه این محصولات حرفی نزده است. با توجه به اینکه گوشی‌های تاشو هنوز در اول راه قرار دارند، حذف گوشی‌های سری گلکسی نوت از سبد محصولات این برند کره‌ای اقدام تقریبا غیرمنطقی خواهد بود.

سامسونگ سال گذشته میلادی موفق به فروش ۱ میلیون گوشی تاشو شد و در حالی که انتظار دارد امسال ۶ میلیون گوشی تاشو بفروشد، تحلیلگران از احتمال فروش ۳ تا ۵ میلیون دستگاه خبر می‌دهند که نسبت به فروش کلی سامسونگ ناچیز است.

انتظار می‌رود فروش گوشی‌های تاشو در سال آینده میلادی به ۱۰ میلیون دستگاه برسد که تقریبا برابر با میزان فروش گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ تا پایان سال جاری میلادی خواهد بود، بنابراین به نظر نمی‌رسد سامسونگ علاقه‌ای به توقف توسعه و تولید این گوشی‌های جذاب داشته باشد، بلکه قیمت گوشی‌های تاشو کاهش قابل توجهی را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ozone
    ozone | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

    با این قیمتهای نجومی، برای مردم ایران چیزی بیشتر از آرزو نیست.

مطالب پیشنهادی