ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیریت پروژه آنلاین
نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن های دورکاری و مدیریت پروژه آنلاین ایرانی [تماشا کنید]

شاید زمانی انجام کارها به شیوه دورکاری صرفا یک «انتخاب» بود، ولی حالا به یک «اجبار» تبدیل شده است. در شرایط قرنطینه کامل، بسیاری مجبور شده‌اند که کارها را به شیوه دورکاری پیش برده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

شاید زمانی انجام کارها به شیوه دورکاری صرفا یک «انتخاب» بود، ولی حالا به یک «اجبار» تبدیل شده است. در شرایط قرنطینه کامل، بسیاری مجبور شده‌اند که کارها را به شیوه دورکاری پیش برده و در هدایت پروژه‌ها استفاده از ابزار مدیریت پروژه آنلاین را در دستور کار قرار دهند.

خوشبختانه گزینه‌های این کار کم نیستند. از غول‌های خارجی مثل ترلو و اسلک و مایکروسافت تیمز گرفته تا سرویس‌های ایرانی، هر کدام به شیوه خاص خود می‌توانند در مدیریت پروژه آنلاین به کمک‌تان بیایند. اگر صاحب کسب و کار هستید، سازمانی را رهبری می‌کنید یا حتی معلمی هستید که نیازمند ابزاری برای مدیریت پروژه‌های کلاسی است، مسلما باید یک سرویس مدیریت پروژه آنلاین خوب را در اختیار داشته باشید.

از زمان قطع دسترسی به سرویس‌هایی مثل ترلو و اسلک، ساخت نمونه بومی جایگزین در میان توسعه‌دهندگان ایرانی به یکی از اولویت‌ها تبدیل شد و همین موضوع زمینه‌‌ای شد که سرویس‌های خوب و قدرتمندی در بازار داخلی شکل بگیرند. در ویدیویی که مشاهده می‌کنید، به سه مورد از موفق‌ترین ابزار دورکاری و مدیریت پروژه آنلاین ایرانی پرداخته‌ایم.

مورد اول «تسکولو» است که در واقع نسخه ایرانیزه شده سرویس ترلو به شمار می‌آید. تسکولو روی ساخت فهرست‌های انجام کار متمرکز شده و با رابط کاربری صاف و ساده‌اش، ابزار محبوب هزاران ایرانیست که به ابزار مدیریت پروژه آنلاین احتیاج دارند. اما مورد دوم «میزیتو» نام دارد که یک سرویس بسیار خوش‌ساخت با رابط کاربری زیبا و دلنشین است و امکانات کامل‌تری از تسکولو در اختیارتان قرار می‌دهد.

و در نهایت به «بالونت» می‌پردازیم که هدف و رسالت اصلی خود را پیام‌رسانی حرفه‌ای قرار داده، چه به صورت شخصی و چه سازمانی. اما با این وجود امکانات بیشتری نظیر ساخت فرم نظرسنجی و برگزاری آزمون آنلاین را هم به کاربرانش ارائه می‌کند.

کلیه سرویس‌هایی که در ویدیو معرفی می‌کنیم، به صورت تحت وب در دسترس قرار دارند هر چند اگر تمایل داشته باشید می‌توانید روی پلتفرم موبایل هم به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • roozshokri
    roozshokri | ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

    سلام، نسبت به تسکولو و میزیتو، بالونت خیلی کامل‌تر هست. دو مورد اول فقط روی مدیریت پروژه کار کردن،‌در حالی که بالونت کلی سرویس دیگه داره که باعث میشه نخوای صدتا اپ دیگه نصب کنی. به نظرم بهترین نمونه ایرانی برای دورکاری، بالونت هست.

  • alex-mercer
    alex-mercer | ۲۷ آبان ۱۳۹۹

    برای یه پروژه کوچیک از میزیتو استفاده می کنیم و خیلی راضی هستیم.

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۷ آبان ۱۳۹۹

    نمیشد عکس یه جوون تر و تمیز اصلاح کرده شیک و میگذاشت؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

      عذرخواهی می‌کنم از این که شیک نیستم. در مورد محتوای ویدیو نظری ندارید؟

      • eimanarenji
        eimanarenji | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

        از محتوی و ساخت هیچکدوم از ویدئوهاتون نمیشه ایراد گرفت

مطالب پیشنهادی