ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

راه‌حل کره‌ای‌ها برای بوی بد کابین هیوندای پالیسید؛ مشکلی عجیب برای یک شاسی‌بلند لوکس

شاسی‌بلند پالیسید یکی از محبوب‌ترین و صدالبته گران‌ترین محصولات هیوندای است که از بازار فروش خوبی نیز برخوردار است. این خودرو که یکی از بهترین‌های بازار در حوزه شاسی‌بلندهای سه ردیفه است در مدت کوتاهی توانست ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

شاسی‌بلند پالیسید یکی از محبوب‌ترین و صدالبته گران‌ترین محصولات هیوندای است که از بازار فروش خوبی نیز برخوردار است.

این خودرو که یکی از بهترین‌های بازار در حوزه شاسی‌بلندهای سه ردیفه است در مدت کوتاهی توانست نظر مثبت بسیاری از علاقه‌مندان صنعت خودروسازی را به سمت خود جذب کند. با وجود محبوبیت بالا و بازار خرید و فروش پررونق اما انتقاداتی نیز به این محصول وارد است. یکی از انتقادهای وارده به این خودرو مربوط به بوی بد کابین آن است.

همزمان با فروش گسترده آخرین نسل پالیسید گزارشاتی مبنی بر نارضایتی تعدادی از خریداران این خودرو به گوش رسید که حکایت از بوی بد کابین پالیسید داشت.

پالیسید

به محض انتشار گزارش های مرتبط با این موضوع هیوندای به دنبال حل مشکل مذکور رفته و متوجه شد که منبع این بوی نامطبوع در لایه درونی پشت‌سری‌های صندلی Head Rest پنهان شده است.

با مشخص شدن منبع این بوی نامطبوع هیوندای فراخوانی را برای شاسی بلند پالیسید اعلام کرد. مطابق با این فراخوان مالکان پالیسید می‌بایست به نمایندگی‌های این شرکت در آمریکا مراجعه نمایند.

راه‌حل این کمپانی کره‌ای برای حل این بوی بد اسپری خوشبوکننده پارچه بر روی لایه داخلی پشت‌سری‌های صندلی Head Rest بود که البته گزارش‌هایی نیز مبنی بر ناکارآمدی این راه‌حل به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود پس از مطرح شدن این موضوع و یافتن منبع بوی نامطبوع هیوندای در فرآیند تولید پشت‌سری‌های صندلی Head Rest تغییراتی را اعمال کرده است. این تغییرات سبب شده که بوی نامطبوع کابین به طور کامل از بین برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mhb
    mhb | ۲۷ آبان ۱۳۹۹

    اسمش رو عوض کنن درست میشه و از پلاسیدگی خلاص می شه

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۲۷ آبان ۱۳۹۹

    ماشینای ما تا یه ماه توش بوی نفت میاد...

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۷ آبان ۱۳۹۹

    احتمالا این لایه توی روکش صندلی هام استفاده شده و لو ندادن،چون اگ فقط پشت سری بود شرکت نمیومد با زدن اسپری خوشبوکننده اعتبارشو زیر سوال ببره وراحت چهارتا پشت سریو عوض میکرد،ولی اگ میگفتن صندلی هام مشکل داره باید کلشون رو عوض میکردن

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۷ آبان ۱۳۹۹

    عجب خب تعویض این پشت سری ها انقدر براشون هزینه داشته؟
    فرق شرکت های ژاپنی و کره ای و سطح شون اینجا معلوم میشه

مطالب پیشنهادی