ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جی پرو ایکس سوپرلایت معرفی شد: سبک‌ترین ماوس گیمینگ بی‌سیم لاجیتک

لاجیتک از جدیدترین ماوس خود رونمایی کرده که سبک‌ترین ماوس گیمینگ بی‌سیم این شرکت محسوب می‌شود. وزن جی پرو ایکس سوپرلایت (G Pro X Superlight) نزدیک به ۶۳ گرم است. ماوس سوپرلایت نسخه سبک‌تر ماوس گیمینگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

لاجیتک از جدیدترین ماوس خود رونمایی کرده که سبک‌ترین ماوس گیمینگ بی‌سیم این شرکت محسوب می‌شود. وزن جی پرو ایکس سوپرلایت (G Pro X Superlight) نزدیک به ۶۳ گرم است.

ماوس سوپرلایت نسخه سبک‌تر ماوس گیمینگ محبوب جی پرو لاجیتک با قیمت ۱۳۰ دلار است که وزنی برابر ۸۰ گرم دارد. جی پرو ایکس سوپرلایت علاوه بر کاهش وزن، با افزایش قیمت نیز مواجه شده و با قیمت ۱۵۰ دلار از تاریخ ۱۳ آذر وارد بازار می‌شود.

این محصول جدید ۶۳ گرم وزن دارد، اما اگر صفحه مغناطیسی زیر آن که پوشش محل نگهداری USB گیرنده وایرلس است را بردارید، وزن آن به ۶۰ گرم کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر تفاوت وزن میان نسخه استاندارد و سوپرلایت، ماوس جدید تغییرات دیگری را نیز تجربه کرده است.

جی پرو ایکس سوپرلایت

ماوس گیمینگ لاجیتک جی پرو ایکس سوپرلایت از پوشش مات بهره می‌برد و LED کمتری نسبت به نسخه استاندارد دارد که علت آن، کاهش وزن و افزایش شارژدهی اعلام شده. در این محصول خبری از لوگوی درخشان G در بخش پایینی نیست و همچنین ال‌ای‌دی‌های نشان‌دهنده حساسیت DPI نیز حذف شده‌اند و تنها دارای یک LED کوچک برای نمایش وضعیت باتری است.

جی پرو ایکس سوپرلایت

لاجیتک ادعا کرده که شارژدهی این محصول با هربار شارژ به ۷۰ ساعت می‌رسد که بسیار بالاتر از ماوس بی‌سیم جی پرو با شارژدهی ۴۸ ساعته است. این ماوس جدید مانند گذشته دارای سنسور «Hero 25,600 DPI» است که از عملکرد بی‌نظیر آن خبر می‌دهد.

جی پرو ایکس سوپرلایت

لاجیتک دکمه‌های ماژولار و قابل جابه‌جایی جی پرو وایرلس را از محصول جدید خود حذف کرده تا به طراحی یکدست‌تری دست پیدا کند. این ماوس بجای اینکه از گیمرها چپ و راست دست پشتیبانی کند، تنها مناسب گیمرها راست دست است تا با انگشت شست خود به دکمه‌ها در لبه سمت چپ دسترسی پیدا کنند.

اگر به دنبال یک ماوس بی‌سیم سبک وزن با قیمت پایینتر هستید، می‌توانید نگاهی به محصول جدید «استیل سریز» به نام «Aerox 3» با قیمت ۱۰۰ دلار داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی