ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به دلیل مشکلات فنی تا شنبه تمدید شد

ظهر امروز کاربران در شبکه‌های اجتماعی خبر از ایجاد اختلال در سامانه انتخاباتی آنلاین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دادند و خود سازمان نیز این اختلال را تایید کرد و وعده داد که مشکل پیش ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۷

ظهر امروز کاربران در شبکه‌های اجتماعی خبر از ایجاد اختلال در سامانه انتخاباتی آنلاین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دادند و خود سازمان نیز این اختلال را تایید کرد و وعده داد که مشکل پیش آمده را برطرف کرده و مهلت آن را نیز تمدید خواهد کرد. حال بیانیه رسمی ستاد اجرایی انتخابات حکایت از این دارد که این انتخابات تا شنبه ساعت ۱۷ تمدید شده است.

ستاد اجرایی انتخابات در بیانیه‌ای اعلام کرده با توجه به اختلالات به وجود آمده در فرآیند انتخابات هیات مدیره و بازرس، و استقبال دور از انتظار آحاد صنف بدینوسیله به اطلاع می‌رساند به جهت جلب مشارکت حداکثری اعضاء مهلت اخذ رای در این انتخابات تا ساعت 17 روز شنبه 1/9/99 به صورت پیوسته تمدید می‌شود.

دربیانیه اخیر تاکید شد که برگزاری انتخابات بر بستر بلاکچین و به صورت تماما آنلاین برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود و آنها سعی دارند تا با بررسی و رفع مشکلات مربوطه، انتخابات را با موفقیت به پایان برسانند. آنها وعده دادند گزارش جامعی درباره مشکلات پیش آمده به زودی منتشر خواهند کرد: «این سازمان گزارش شفاف و کاملی از مسائل به وجود آمده را به اعضاء محترم اعلام می‌نماید.»

ظهر امروز و پس از اختلال به وجود آمده، نامه‌ای به امضای رییس هیات مدیره نصر در کانال‌های رسمی ارتباطاتی این سازمان منتشر شده بود که در آن ضمن عذرخواهی به دلیل اختلالات پیش آمده، اعلام شده بود رای گیری ادامه دارد و مشکلات در حال رفع شدن هستند.  گفتنیست انتخابات نصر در بسیاری از استان‌ها در بستر بلاکچین و بدون مشکلی برگزار شده بود و آنطور که اطلاعیه نصر تاکید کرده «استقبال دور از انتظار آحاد صنف» یکی از دلایل اختلال پیش آمده در انتخابات نصر تهران بوده است.

گفته می‌شود در حال‌حاضر‌ مشارکت بیشتر از دوره قبل بوده و تا کنون به اندازه دوره پیش انتخابات نزدیک به هزار رای جمع شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی