ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام با امکان تماشای گروهی ویدیو و تنظیم تم‌های متنوع در چت به روز شد

اوایل مهرماه مسنجر فیسبوک با بخش دایرکت اینستاگرام ادغام شد و قدمی بزرگ در تجربه کاربری بهتر برای کاربران فراهم گردید. اکنون، کاربران اینستاگرام در آخرین بروزرسانی سه قابلیت جدید دیگر در اختیار خواهند داشت. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

اوایل مهرماه مسنجر فیسبوک با بخش دایرکت اینستاگرام ادغام شد و قدمی بزرگ در تجربه کاربری بهتر برای کاربران فراهم گردید. اکنون، کاربران اینستاگرام در آخرین بروزرسانی سه قابلیت جدید دیگر در اختیار خواهند داشت.

فیسبوک وعده داده بود که تجربه کاربری با پیام رسان خود را ساده‌تر می‌کند تا بتواند رضایت مخاطبانش را جلب کند و با ادغام مسنجر فیسبوک و بخش دایرکت اینستاگرام وعده خود را عملی کرد. اکنون مسنجر یکپارچه اینستاگرام از قابلیت‌های جدید ارسال پیام پنهان شونده، تنظیم تم برای چت و تماشای گروهی ویدیو پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جدید Watch Together نام دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد بتوانند با دوستان خود سریال‌های تلویزیونی و محتوای ویدیویی متنوع را در IGTV و Reels مشاهده کنند. کاربران می‌توانند با دوستان خود از طریق چت تصویری در قسمت پایین پلیر درارتباط زنده باشند.

Vanish mode یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اینستاگرام است و همان‌طور که از نامش پیدا است می‌تواند به صورت خودکار چت‌های دایرکت اینستاگرام را بعد از آنکه کاربر آنها را مشاهده کرد، حذف کند و این قابلیت پس از ارسال عکس، پیام صوتی، ایموجی و استیکر و رویت شدن توسط دریافت کننده، همه پیام‌ها را فورا حذف می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید Chat themes است که تم‌های مختلف چت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از تم‌های مطرح TinyTAN است که شخصیت‌های دوست داشتنی دارد.

درحال حاضر قابلیت‌های جدید تنها در دسترس کاربران ایالات متحده و برخی کشورها قرار دارد ولی به زودی در دسترس کاربران سایر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

علاوه بر سه قابلیت جدید، هفته قبل گفته شد که صفحه اصلی اینستاگرام با اضافه شدن گزینه‌های جدید دگرگون شد. این شبکه‌ اجتماعی تب‌های «Reels»، «Shop» و موارد دیگری را به صفحه اصلی اضافه کرد.

کاربران با استفاده از قابلیت Reels می‌توانند ویدئوهای کوتاه 15 ثانیه‌ای تولید کنند و به آنها آهنگ‌های مورد نظر خود را اضافه کرد و به اشتراک بگذارند. تب Shop نیز با توجه به علایق کاربر پیشنهادهای ویژه‌ای را برای خرید محصول به وی نشان می‌دهد. یکی دیگر از تغییرات صفحه هوم اینستاگرام اضافه شدن تب‌های لایک و Create به نوار فوقانی مربوط می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی