ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فلیپ است

گوشی های تاشو بازار عموما قیمت بالایی دارند؛ اما براساس اطلاعات فاش شده از سوی «راس یانگ» افشاگر معروف و بنیانگذار «DSCC»، سامسونگ روی نسخه لایت گلکسی زد فلیپ کار می‌کند و قصد دارد گوشی‌ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۹

گوشی های تاشو بازار عموما قیمت بالایی دارند؛ اما براساس اطلاعات فاش شده از سوی «راس یانگ» افشاگر معروف و بنیانگذار «DSCC»، سامسونگ روی نسخه لایت گلکسی زد فلیپ کار می‌کند و قصد دارد گوشی‌ تاشو اقتصادی به بازار عرضه کند تا کاربران بیشتری بتوانند چنین دستگاه‌هایی را خریداری کنند.

شهریورماه امسال کره‌ای‌ها از گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 2 رونمایی کردند. پتنت‌های مختلفی نیز از گوشی‌های تاشو سامسونگ طی مدت اخیر به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد سامسونگ روی توسعه گوشی‌های تاشو کماکان کار می‌کند.

پیشتر نیز در توئیت دیگری گفته شده بود که سامسونگ روی چندین مدل گوشی تاشو کار می‌کند که راس یانگ ادعا می‌کند یکی از آنها گلکسی زد فلیپ لایت خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی راس یانگ، نمایشگر گلکسی زد فلیپ لایت از لایه شیشه‌ای نازک (UTG) بهره خواهد برد. سامسونگ فناوری UTG را همزمان با رونمایی گلکسی زد فلیپ معرفی کرد که دوام و مقاومت بیشتری در برابر خراش نسبت به فناوری CPI‌ دارد.

نمایشگر گلکسی زد فولد 2 نیز از لایه شیشه‌ای نازک UTG بهره می‌برد. حال باید ببینیم آیا کره‌ای‌ها نسخه ارزان قیمت لایت گلکسی زد فلیپ را همان‌طور که راس یانگ ادعا می‌کند با نمایشگر مجهز به UTG به بازار عرضه می‌کنند یا برای کمتر شدن قیمت آن به فناوری به کار برده شده در نسل اول گلکسی فولد روی خواهند آورد.

چند روز قبل نیز نایب رئیس سامسونگ، «لی جائه-یونگ» با یک گوشی جدید در مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی در سئول حضور پیدا کرده که می‌تواند اولین گوشی رول‌شونده این برند کره‌ای باشد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 نمونه اولین چنین محصولی را به شمار محدودی از افراد نشان داده و مدل تجاری آن سال آینده میلادی از راه می‌رسد.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات و تاریخ رونمایی گوشی هوشمند اقتصادی تاشو سامسونگ منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی