ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای ال‌جی استایلو ۷ از یک طراحی بی‌سابقه خبر می‌دهد

اردیبهشت‌ماه امسال، ال‌جی Stylo 6 با نمایشگر 6.8 اینچی و مجهز به قلم استایلوس، از معدود گوشی‌های هوشمند قلم‌داری بود که با قیمت اقتصادی عرضه شد و توانست توجه کاربران را به خود جلب کرد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

اردیبهشت‌ماه امسال، ال‌جی Stylo 6 با نمایشگر 6.8 اینچی و مجهز به قلم استایلوس، از معدود گوشی‌های هوشمند قلم‌داری بود که با قیمت اقتصادی عرضه شد و توانست توجه کاربران را به خود جلب کرد. نخستین رندرهای فاش شده ال‌جی Stylo 7 خبر از معرفی نسل بعدی این گوشی هوشمند با طراحی جدید می‌دهد.

رندرهای CAD تهیه شده براساس اطلاعات منابع معتبر، طراحی ال‌جی استایلو 7 را به خوبی نشان می‌دهد. باتوجه به رندرها ال‌جی نسل جدید این گوشی هوشمند را با طراحی جدید و بهره‌مندی از حاشیه‌های کناری باریک به بازار عرضه خواهد کرد.

پنل پشتی ال‌جی استایلو 7 طراحی جالبی دارد و در واقع پنل پشتی به سه بخش مجزا تقسیم شده است. دو بخش آن به ماژول دوربین چهارگانه با چینش عمودی در گوشه سمت چپ بالای دستگاه مربوط می‌شود. قسمت سوم نیز به محل اتصال مگنتی قلم که در گوشه سمت چپ پایین تعلق دارد. نسل جدید ال‌جی استایلو نیز همانند نسخه قبلی مجهز به اسلات مخصوص قلم است.

در نتیجه کاربران می‌توانند قلم مغناطیسی را به دلخواه خود در یکی از دو موقعیت مختلف تعبیه شده برای آن قرار دهند. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی جدید و همچنین دوربین‌های آن در دست نیست. اگر مشخصات ال‌جی استالو 7 مشابه گوشی نسل قبلی باشد و تغییری نکند باید منتظر معرفی آن با نمایشگر 6.8 اینچی با ابعاد 170.6 در 77 در 8.6 میلی‌متر باشیم که از حسگر اثرانگشت جانبی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد ال‌جی استایلو 7 نیز همانند نسل قبلی از دکمه اختصاصی دستیار هوشمند گوگل، اسپیکرهایی در قسمت پایین گوشی، پورت USB Type-C و جک هدفون بهره ببرد. هنوز اطلاعاتی در مورد جنس بدنه دستگاه مطرح نشده است؛ اما اگر ال‌جی بخواهد قیمت گوشی جدید را در همان محدوده 300 دلار حفظ کند، ممکن است اسایلو 7 را نیز با بدنه از جنس پلاستیک رونمایی کند.

کاربرانی که توانایی خرید گوشی‌های گران قیمت گلکسی نوت سامسونگ را ندارند و در عین حال دوست دارند با گوشی قلم‌دار کار کنند، توجه ویژه‌ای به گوشی‌ ال‌جی استایلو 6 نشان دادند و حال باید ببینیم نسل بعدی نیز می‌تواند چنین جایی برای خود پیدا کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۳۰ آبان ۱۳۹۹

    کلا گفتین اطلاعاتی منتشر نشده است که! شما هم منتشر نمیکردین

مطالب پیشنهادی