ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ نقشه‌ی جدید Among Us

هفت سنگ این هفته را با بازی Among Us شروع می‌کنیم که یکی از داغ‌ترین بازی‌های این روزها است. چند وقت پیش بود که سازندگان بازی امانگ آس اعلام کردند به علت استقبال فراوان از این ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هفت سنگ این هفته را با بازی Among Us شروع می‌کنیم که یکی از داغ‌ترین بازی‌های این روزها است. چند وقت پیش بود که سازندگان بازی امانگ آس اعلام کردند به علت استقبال فراوان از این بازی به جای ساخت دنباله‌ی آن، نسخه‌ی فعلی را ارتقا می‌دهند. به همین دلیل یک نسخه‌ی بتا برای بازی Among Us در پلتفرم PC منتشر شد که احتمالا همین تغییرات را مدتی بعد در طی یک آپدیت روی موبایل هم دریافت می‌کنیم.

در نسخه‌ی بتا امکان پنهان کردن لیست وظایف و رای‌گیری ناشناس وجود دارد که کمک می‌کند ایمپاسترها راحت‌تر کارشان را انجام بدهند. هم‌چنین برای تسک وصل کردن سیم‌ها علاوه بر رنگ، تعدادی نشانه برای هر سیم هم در نظر گرفته شده تا بازیکنانی که دچار کوررنگی هستند هم بتوانند این تسک را به راحتی انجام بدهد.

among us new map

حساب توییتر امانگ آس که اخیرا فعالیت بیشتری دارد هم عکسی از نقشه‌ی جدید را منتشر  و اعلام کرد در روز بیستم آذر و مصادف با رویداد The Game Awards 2020 اطلاعات تکمیلی درباره‌ی آپدیت بعدی را به اطلاع بازیکنان می‌رساند. Among Us یکی از نامزدهای رویداد Awards 2020 در بخش بازی‌های گروهی و بهترین بازی موبایل است.hearthstone expansion

Blizzard هم افزونه‌ای که قولش را داده بود برای Hearthstone: Heroes of Warcraft منتشر کرد. این افزونه که Madness at the Darkmoon Faire نام دارد، ۱۳۵ کارت جدید به بازی اضافه کرده است و تعدادی از کاراکترها مثل C’Thun وYogg-Saron را هم در بازی می‌بینیم. علاوه بر این مکانیسم جدیدی تحت عنوان Corrupt به گیم‌پلی اضافه شده که وقتی روی کارتی انجام شود هم قدرت کارت بیشتر می‌شود و هم شکل ظاهری‌اش تغییر می‌کند.

Hearthstone Duels هم بعد از گذراندن یک دوره‌ی بتا وارد فصل اول شد. Duels  یک حالت جدید در بازی است که هیجان رقابت‌ PvP را با غیرقابل پیش‌بینی بودن رو شدن کارت‌ها ترکیب کرده.

A3: Still Alive

تقریبا ده روز پیش بود که Netmarble بازی جدیدش به نام A3: Still Alive را منتشر کرد که ترکیبی از یک RPG جهان‌باز و بتل رویال است و حالت PvP و PvE را هم شامل می‌شود.

در این هفته Netmarble  اعلام کرد که  یک هفته پس از انتشار، به هدف دانلود یک میلیونی رسیده و  به همین مناسبت چند ایونت داخل بازی برگزار می‌کند. اولین ایونت که جوایز روزانه دارد 1Million Downloads Thank You 7-Day Check-In نام دارد و به ازای هر روز ورود به بازی به شما طلا، آیتم‌های ارزشمند و تیکت مخصوص جایزه می‌دهد. تیکت مخصوص یک میلیونی شدن بازی را می‌توانید مثل آیتم‌های دیگر جمع کنید و در نهایت با آن باکس‌هایی را باز کنید که جوایز جالبی دارند.

Another Eden's crossover with Persona 5

دسامبر سال قبل بود که خبر کراس‌اور دو بازی Another Eden و Persona 5 را شنیدیم و حالا برای دومین بار این همکاری صورت گرفته. اگر کوئست مربوط به این همکاری را در بازی انجام بدهید، ۱۰۰۰ اعتبار مخصوص درون بازی یا همان Chronos Stones دریافت می‌کنید و  کاراکترهای Skull و Violet از Persona 5 Royal هم به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند. علاوه بر محتوایی که از Persona 5 وارد بازی شده، یک کاراکتر اریجینال جدید به نام Victor هم معرفی شده. بازیکنان جدیدی که به بازی می‌پیوندند هم ۱۰۰۰ اعتبار مخصوص درون بازی دریافت می‌کنند.

دیروز Kongregate اعلام کرد که سه عنوان از بازی‌های دیزنی را بروزرسانی می‌کند. Maleficent Free Fall، Inside Out Thought Bubbles و Where's My Water? 2 مدت‌ها است که منتشر شده‌اند و با افزودن محتوای جدید و برگزاری ایونت رونقی دوباره می‌گیرند. جزئیات تغییرات بازی اعلام نشده و برای خبرهای بیشتر باید فعلا منتظر باشیم.

Battlepalooza

آخرین خبر این هفته هم به Battlepalooza اختصاص دارد؛ یک بتل رویال جدید که در لوکیشن‌های واقعی اتفاق می‌افتد. nWay که زیرمجموعه‌ی Animoca Brands است با همکاری تیم بازی‌های گوگل و با استفاده از Google Maps محیط بازی را بر اساس مکان‌های واقعی طراحی کرده‌اند. بازی با دو لوکیشن لس آنجلس و سان فرانسیسکو آغاز می‌شود و شهرهای دیگر هم اضافه خواهند شد. بازی اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

The First Tree

The first tree

  • بازی آنلاین است

The First Tree یک بازی ماجراجویی است که دو داستان را به صورت موازی روایت می‌کند؛ اول داستان روباهی که به دنبال خانواده‌اش می‌گردد و داستان پسری که به دنبال پدر گم‌شده‌اش است. هر دو در این راه با موانع زیادی روبرو می‌شوند از  تله‌ها گرفته تا حیوانات شکارچی که در طبیعت وحشی در انتظار او هستند. مثل بیشتر بازی‌های سبک ماجراجویی با پازل‌هایی روبرو می‌شویم که حل کردنشان در پیشبرد بازی موثر است و نقش کلیدی دارد.

گیم پلی بازی چیزی حدود دو ساعت از زمان شما را می‌گیرد و بیشتر برای کسانی مناسب است که بازی‌های ماجراجویی با داستانی عمیق و آرام را دوست داشته باشند و البته یک پایان زیبا هم ضمیمه این مجموعه خواهد بود.

The First Tree

The First Tree

سازنده: David Wehle قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/64 مگابایت زبان:

MO: Astray

MO: astray

  • بازی آنلاین است

با فراگیر تر شدن گیمینگ موبایل و حرفه‌ای تر شدن بازیکنان پلتفرم موبایل کم‌کم بازی‌ها از انحصار کنسول و کامپیوترهای شخصی خارج می‌شوند و به موبایل پا می‌گذارند. بازی MO: Astray هم از زمره بازی‌هایی است که اول در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و حالا بعد از یک سال در دسترس بازیکنان موبایل هم قرار گرفته.

MO: Astray هم قطره‌ای دیگر است در دریای پلتفرمرها اما با داشتن یک داستان خوب، پازل‌های مناسب و باس فایت‌های سرگرم‌کننده توانسته خود را به عنوان یک انتخاب بهتر عرضه کند. داستان از این قرار است که در ابتدای بازی در یک آزمایشگاه تاریک و مرطوب که مخروبه شده به هوش می‌آیید و می‌فهمید که انسان‌ها توسط موجودات فضایی به دام افتاده‌اند. چه کسی مقصر این وضع است؟ چطور همه‌چیز به حالت عادی بر‌می‌گردد؟ سوالات زیادی وجود دارد که فقط ادامه دادن بازی به پیدا کردن جوابش کمک می‌کند.

MO: Astray

MO: Astray

سازنده: Rayark International Limited قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2700/407 مگابایت زبان:

DeLight: The Journey Home

DeLight: The Journey Home‏

  • بازی آنلاین است

بازی DeLight: The Journey Home‏ یک روایت احساسی درباره‌ی دختری نابینا به اسم Sammy است که در شهری جنگ‌زده از خانواده‌اش جدا افتاده است. تمام طول بازی با تصویری که Sammy با تصوراتش برایتان رسم می‌کند جلو می‌روید و تلاش می‌کنید تا او به خانواده‌اش برسد. اما باید در این حین او را از خطراتی که یک کودک تنها را در شهری جنگ‌زده تهدید می‌کند دور نگه دارید. در همین حین سگ ولگردی هم به شما می‌پیوندد که اسمش را Deli می‌گذارید.

در ادامه‌ی بازی کاراکترهای دیگری را هم ملاقات می‌کنید که باید تصمیم بگیرید به آن‌ها اعتماد می‌کنید یا نه؟ و این انتخاب باید با سنجیدن تمام جوانب باشد چون انتخاب اشتباه شما می‌تواند Sammy یا Deli را در معرض خطر و آسیب قرار دهد.

DeLight: The Journey Home

DeLight: The Journey Home

سازنده: Wexplore Games co.,Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/80 مگابایت زبان:

Econia

econia

  • بازی آنلاین است

بازی Econia  یک  شبیه‌ساز تجارت در سبک MMO است که فعلا برای اندروید و iOS منتشر شده و احتمالا به زودی برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر می‌شود. البته درباره‌ی سبک بازی نمی‌توان نظر قطعی داد چون نشانه‌هایی از سبک idle و شهرسازی هم در آن دیده می‌شود.

در  Econia همه چیز به تصمیمات شما مربوط است و باید تلاش کنید تا هوشمندانه تجارت کنید و در عین حال از کارگران و مردم شهر هم مراقبت کنید. می‌توانید با سایر بازیکنان هم وارد تجارت شوید یا اتحاد تشکیل بدهید و یا همه چیز را از رقبایتان بگیرید و آن‌ها را ورشکست کنید.

Econia

Econia

سازنده: Futurecomes family OU قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 176.2/83 مگابایت زبان:

A3: STILL ALIVEA3: STILL ALIVE

  • بازی آنلاین است

A3: STILL ALIVE آخرین ساخته‌ی netmarble معروف است که در سبک MMORPG ساخته شده و وظیفه‌ی اصلی بازیکن در این بازی نجات دادن دنیاست که درگیر دشمنانی است که محکوم به مرگ‌اند. برای انجام دادن این وظایف و جنگیدن با دشمنان باید یک قهرمان باشید ولی از آن جایی که هیچ چیز به راحتی به دست نمی‌آید باید یک جنگجوی نوپا را تعلیم بدهید و با ارتقای لول کم‌کم به سطح قهرمان برسید.

بازی طراحی بصری مناسبی دارد و از یک گیم‌پلی روان هم بهره می‌برد. اگر اهل بازی‌های سبک بقا هستید A3: STILL ALIVE انتخاب خوبی است چرا که باید در دل شرارت و تاریکی زنده بمانید.

A3: STILL ALIVE

A3: STILL ALIVE

سازنده: etmarble Corporation قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3900/108 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی