ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت ایکس ۲ با دریافت تاییدیه در چین یک گام به معرفی نزدیکتر شد

هواوی به علت تحریم‌های گسترده ایالات متحده آمریکا دوران سختی را سپری می‌کند. با این وجود از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی کرد و با توجه به تاییدیه TENAA، در آینده گوشی هواوی میت ایکس ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۰

هواوی به علت تحریم‌های گسترده ایالات متحده آمریکا دوران سختی را سپری می‌کند. با این وجود از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی کرد و با توجه به تاییدیه TENAA، در آینده گوشی هواوی میت ایکس ۲ نیز معرفی می‌شود.

به تازگی این گوشی تاشو هواوی با شماره مدل TET-AN00/TET-AN10 موفق به کسب تاییدیه TENAA شده است. این تاییدیه تنها چند روز پس از مشاهده این گوشی هوشمند در سایت 3C، صادر شده است.

در حالی که در این دو لیست مشخصات چندانی از هواوی میت ایکس ۲ به چشم نمی‌خورد، از احتمال رونمایی از آن در آینده نزدیک خبر می‌دهند. در حال حاضر اطلاعی از پردازنده مورد استفاده در این دستگاه نداریم و شاید هواوی آن را به چیپست کرین ۹۰۰۰ مجهز کند. گزارش‌ها به کمبود این تراشه برای گوشی‌های سری میت ۴۰ اشاره کرده‌اند، بنابراین شاید به سراغ پردازنده‌ای غیر از کرین ۹۰۰۰ برود.

هواوی میت ایکس ۲

این احتمال وجود دارد که نسل دوم گوشی میت ایکس همچنان دارای نمایشگر ۸ اینچی باشد. با وجود ابعاد یکسان صفحه نمایش، انتظار می‌رود هواوی نمایشگر را درون دستگاه قرار دهد که برخلاف طراحی میت ایکس است.

با توجه به پتنت اخیر این کمپانی، احتمالا نمایشگر بیرونی این دستگاه ۴.۵ اینچی خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود میت ایکس ۲ از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کند. در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی تاشو گران‌قیمت منتشر خواهد شد.

هواوی میت ایکس ۲

در کنار میت ایکس ۲، یک گوشی دیگر هواوی نیز در TENAA رویت شده است. این دستگاه که شماره مدل CDL-AN50 را یدک می‌کشد، احتمالا یک گوشی 5G باشد. طبق اطلاعات موجود در TENAA، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

این گوشی هوشمند ناشناخته ابعادی برابر ۱۶۲.۳ در ۷۴.۰ در ۸.۶ میلی‌متر دارد. در گذشته شاهد کسب تاییدیه 3C از سوی این دستگاه بوده‌ایم که به شارژر ۴۰ واتی آن اشاره داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی