ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی آیفون ۱۲ پرو مکس توسط iFixit ابعاد عظیم دوربین را فاش می‌کند

وب‌سایت iFixit آیفون ۱۲ پرو مکس را کالبدشکافی کرده و جزئیات سخت افزار این مدل از جمله ابعاد عظیم سنسور دوربین اصلی و باتری حجیم را نمایش داده است. آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

وب‌سایت iFixit آیفون ۱۲ پرو مکس را کالبدشکافی کرده و جزئیات سخت افزار این مدل از جمله ابعاد عظیم سنسور دوربین اصلی و باتری حجیم را نمایش داده است.

آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بزرگ‌ترین آیفون به شمار رفته و بسیاری از سایت‌های فناوری دوربین آن را جزو بهترین‌های دنیای موبایل معرفی کرده‌اند. کالبدشکافی این موبایل توسط iFixit ابعاد عظیم سنسور دوربین اصلی و فناوری لرزشگیر پیشرفته آن را فاش می‌کند.

iFixit می‌گوید سنسور دوربین اصلی آیفون ۱۲ پرو مکس ابعاد بسیار بزرگ تری نسبت به سنسور اصلی دوربین آیفون ۱۲ داشته و در حدود ۴۷ درصد بزرگ‌تر است. دوربین اصلی مدل پرو مکس همچنین از فناوری لرزشگیر تصویر در سطح سنسور برخوردار است که تأثیر قابل توجهی در تصحیح لرزش‌های دست داشته و در اغلب دوربین‌های DSLR به کار می‌رود. بهره مندی از این فناوری سبب شده تا ابعاد سنسور اصلی دوربین مدل پرو مکس بزرگ‌تر شود.

iFixit می‌گوید باتری L شکل آیفون ۱۲ پرو مکس بزرگ‌ترین باتری در بین تمام آیفون‌های امسال است و ۱۴.۱۳ وات ساعت ظرفیت دارد. برای مقایسه آیفون ۱۲ مینی، ۱۲ و ۱۲ پرو به ترتیب از باتری ۸.۵۷ و ۱۰.۷۸ وات ساعتی انرژی می‌گیرند. البته iFixit اشاره می‌کند که باتری آیفون ۱۲ پرو مکس کمی از باتری آیفون ۱۱ پرو مکس (۱۵.۰۴ وات ساعت) کوچک‌تر است.

آیفون ۱۲ پرو مکس علاوه بر اینکه لقب بزرگ‌ترین آیفون را یدک می‌کشد، با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار گران‌قیمت‌ترین آیفون بازار نیز به شمار می‌رود. iFixit اضافه می‌کند که اپل بدون دست بردن به قطعات دیگر و کاهش کیفیت آن‌ها، فناوری 5G را درون این موبایل جای داده است.

iFixit به آیفون ۱۲ پرو مکس امتیاز تعمیرپذیری ۶ از ۱۰ را داد و تعویض نسبتاً آسان نمایشگر و باتری و ماژولار بودن بیشتر قطعات را نقاط قوت و شکنندگی پنل شیشه‌ای پشتی را از نقاط ضعف این موبایل اعلام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی