ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاپ ۱۰: با گران‌ترین گوشی‌های دنیا آشنا شوید

اخیرا قیمت گوشی‌های هوشمند رو به افزایش بوده و همین ۳ سال پیش بود که قبح قیمت ۱۰۰۰ دلاری توسط آیفون X شکسته شد. اکنون دیگر قیمت ۱۵۰۰ دلاری یا حتی ۲۵۰۰ دلاری هم برای ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

اخیرا قیمت گوشی‌های هوشمند رو به افزایش بوده و همین ۳ سال پیش بود که قبح قیمت ۱۰۰۰ دلاری توسط آیفون X شکسته شد. اکنون دیگر قیمت ۱۵۰۰ دلاری یا حتی ۲۵۰۰ دلاری هم برای گوشی هوشمند، رقم بالایی به حساب نمی‌آید. با این حال شرکت‌هایی هستند که همین گوشی‌های ۱۰۰۰ دلاری را تبدیل به یک گوشی چند صد هزار دلاری می‌کنند که شاید تنها در بوتیک‌های خاص نیویورک بتوانید آن‌ها را تهیه کنید. در تاپ ۱۰ این هفته به سراغ ۱۰ گوشی گران دنیا رفتیم. با دیجیاتو همراه باشید.

گوشی‌هایی که در ادامه در ویدیو خواهید دید، همگی از چند صد هزار دلار شروع شده و حتی به میلیون دلار هم می‌رسند. دلیل آن هم نه نام برند است و نه نام دیگری. دلیل آن جواهرات و موادی است که در ساخت آن‌ها به کار رفته. برای مثال بسیاری از گوشی‌هایی که در این ویدیو خواهید دید، از طلای ۲۴ عیار، الماس‌های بسیار گران‌قیمت و کمیاب تولید شده‌اند. طراحان این گوشی‌ها همگی از طراحان به نامی هستند که ساعت‌های گران‌قیمت و لوکس سوییسی را طراحی می‌کنند.

البته با کمی دقت می‌توان عناصر دیگری را نیز در طراحی این گوشی‌ها دید. برای مثال در یکی از گوشی‌های زیر می‌توانید ردپایی چند صد میلیون ساله را نیز ببینید، چرا که جنس پشت این گوشی از استخوان دایناسور تولید شده است! در یکی دیگر از این گوشی‌ها هم چوب درخت آفریقایی ۲۰۰ ساله استفاده شده که شاید در نگاه اول توجیهی نداشته باشد، اما قطعا کاربر آن حس خوبی خواهد داشت. بیش از این چزی نمی‌گویم و از توصیف باقی داستان را بر عهده ویدیو می‌گذارم.

تماشا در یوتوب دیجیاتو:

تماشا در آپارات دیجیاتو:

در پایان نیز این سوال مطرح می‌شود که چرا شخصی باید برای یک گوشی هوشمند رقمی برابر با یک خانه ویلایی در بورلی هیلز پرداخت کند؟ نظراتتان را حتما با ما در میان بگذارید و بگویید اگر به هر دلیلی می‌توانستید یکی از این گوشی‌ها را خریداری کنید، به سراغ کدام یک می‌رفتید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • MSMS
    MSMS | ۱۸ تیر ۱۴۰۰

    😐 😐 😐 😐

  • VahidB13
    VahidB13 | ۲ آذر ۱۳۹۹

    slm dameton garm vali in posto y bar gozashte bodin?

  • VahidB13
    VahidB13 | ۲ آذر ۱۳۹۹

    slm dameton garm vali in posto y bar gozashte bodin?etefaghan parchamam rikht?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی