ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Oddmar؛ وایکینگ‌ها به والهالا می‌روند؟

در داستان بازی‌های معروف انقدر از زامبی‌ها و قاتل‌ها و سرباز‌ها شنیده‌ایم که یک داستان متفاوت کاملا ما را به وجد می‌آورد و سازندگان بازی Oddmar هم از همین راه به قلب بازیکنان راه پیدا کرده‌اند. ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

در داستان بازی‌های معروف انقدر از زامبی‌ها و قاتل‌ها و سرباز‌ها شنیده‌ایم که یک داستان متفاوت کاملا ما را به وجد می‌آورد و سازندگان بازی Oddmar هم از همین راه به قلب بازیکنان راه پیدا کرده‌اند. Mobge این پلتفرمر خوش‌ساخت را ابتدا برای موبایل منتشر کرده و پلتفرم‌های دیگر باید فعلا منتظر باشند!

بازی Oddmar

داستان بازی زندگی وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که در ابتدا افتخارآمیز و عالی بود و همه برای رسیدن به والهالا می‌جنگیدند. والهالا بهشت وایکینگ‌ها است و طبق باورشان کسی به والهالا می‌رود که قهرمانی جنگجو و پر افتخار باشد و این برای Oddmar، قهرمان بازی که یک وایکینگ تنبل است غیرممکن به نظر می رسد.

بازی Oddmar

Oddmar دشمنان را نمی‌کشد، به شکار نمی‌رود، حتی تمایلی ندارد که راه برود و آنقدر از بقیه کمک خواسته که همه از دستش خسته شده‌اند؛ به همین دلیل او را مأمور می‌کنند تا تمام جنگل را بسوزاند و اگر این مأموریت را به پایان نرساند مثل دوستش Vaskr از دهکده اخراج می‌شود. او هم از خطراتی که در راه هست می‌ترسد، هم راهی جز این ندارد.چطور باید تمام جنگل را بسوزاند؟ اصلا چرا باید این کار را انجام بدهد؟

بازی Oddmar

همه این اتفاقات دست به دست هم می‌دهند که Oddmar وارد ماجراجویی‌هایی شود که خودش قصد وارد شدن به آن‌ها را نداشته. همین موضوع هم اتفاقات بامزه و جالبی را در طول داستان رقم می‌زند و باعث می‌شود که همیشه به ادامه کشش داشته باشید.

بازی Oddmar

البته که این داستان خوب، یک گیم‌پلی خوب هم می‌خواهد که خوشبختانه این موضوع در بازی برآورده شده. برای کنترل کاراکتر،‌ با کشیدن انگشت روی سمت چپ صفحه می‌توانید او را به هر طرف که بخواهید هدایت کنید، در سمت چپ هم با یک بار لمس صفحه رو به بالا بپرید و با دو و سه بار لمس رو به بالا دو نوع مختلف حمله را تجربه کنید. کنترل‌های بازی و طراحی مکانیزم‌ها کاملا روان است و در کنار طراحی سطح‌بندی‌شده مراحل بازی Oddmar کار را برای بازیکنان راحت‌تر می‌کنند.

بازی Oddmar

برای مبارزه با دشمنان هم می‌توانید مثل سوپر‌ماریو روی سرشان بپرید یا از شمشیر و سپر از خودتان دفاع کنید. بعد از هر چند مرحله‌ای که می‌گذرانید، تعداد سکه‌های جمع‌آوری شده زیاد می‌شود و این امکان به وجود می‌آید که شمشیر و سپر را ارتقا بدهید.

بازی Oddmar

هر مرحله چند ماموریت اضافی هم دارد و گاهی چنان جذب بازی می‌شوید که ناخودآگاه یک مرحله را چندبار تکرار می‌کنید تا با محیط آشنا شوید، رازها را پیدا کنید و با دشمنان بجنگید، البته همه‌ به راحتی شکست نمی‌خورند اما سختی بازی متعادل نگه داشته شده و شما را دلزده نمی‌کند.

Oddmar به عنوان یک بازی پلتفرمر، گیم‌پلی خوبی دارد و کنترل مناسب و روانش باعث می‌شود که تا انتها نسبت به آن کشش داشته باشید. هر چند که داستان، نقش محوری را در جذابیت این بازی ایفا می‌کند و به دلیل قدرتمندی تبدیل می‌شود که همیشه عطش دانستن اتفاق بعدی را داشته باشید و ماجراجویی‌ با Oddmar را تا انتها ادامه دهید.

همه نکات درخشانی که در تجربه‌ی این بازی وجود دارند و سعی کردیم به آن‌ها بپردازیم، باعث شده که Oddmar عنوان پلتفرمر جذاب و سرگرم‌کننده‌ای باشد و طیف گسترده‌ای از کاربران را راضی کند. توصیه می‌کنیم حتما این بازی را دانلود و روی گوشی امتحان کنید تا لذت تجربه پلتفرمر آن را خودتان بچشید. Oddmar برای آی او اس و اندروید منتشر شده است.

Oddmar

Oddmar

سازنده: .Mobge Ltd قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 271.7/90 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۴ آذر ۱۳۹۹

    نمونه دیگه بازی های کنسولی با گرافیک ویژه
    Grimvalor
    Granny Smit
    Creaks
    و ....

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۳ آذر ۱۳۹۹

    فوق العاده عالی این بازی آفلاین و با کیفیت ! لطفا بازی های برتر دفاع از قلعه جدید رو معرفی کنین . حدود چند ماهه معرفی نکردید در این سبک

    • نفیسه شهبازی
      نفیسه شهبازی | ۵ آذر ۱۳۹۹

      ممنون از نظرتون. حتما به این سبک هم می‌پردازیم.

مطالب پیشنهادی