ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی مشخصات پوکو M3 در آستانه رونمایی تایید شد

پوکو به فاصله یک روز تا رونمایی رسمی از میان‌رده M3 برخی از مشخصات اصلی این موبایل از جمله چیپست، باتری و سایز نمایشگر را منتشر کرد. قلب تپنده پوکو M3 چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵

پوکو به فاصله یک روز تا رونمایی رسمی از میان‌رده M3 برخی از مشخصات اصلی این موبایل از جمله چیپست، باتری و سایز نمایشگر را منتشر کرد.

قلب تپنده پوکو M3 چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲ است. این چیپست هشت هسته‌ای از ۴ هسته Kryo 260 Gold با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز و ۴ هسته Kryo 260 Silver با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز برخوردار بوده و پیشتر در میان رده‌های دیگری از جمله موتو G9، ریلمی 7i و موتو G9 Power به کار رفته است. پوکو همچنین تأیید کرده که M3 باتری حجیم ۶ هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگر ۶.۵۳ اینچی خواهد داشت و تیزر زیر را به اشتراک گذاشته است:

پوکو مشخصات دیگر M3 از جمله ظرفیت حافظه داخلی، رم و مشخصات دوربین را تأیید نکرده، اما بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، این میان‌رده احتمالاً در سه مدل با ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ به دست خریدار می‌رسد.

در پنل پشتی ماژول دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۱۸ درجه و سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. دوربین سلفی احتمالاً ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگن f/2.0 خواهد بود و در بریدگی قطره‌ای نمایشگر جای گرفته است.

از دیگر قابلیت‌های تأیید نشده پوکو M3 می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۵، بلوتوث ۵.۰ و برخورداری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفن و پورت USB-C اشاره کرد. ظرفیت باتری همانطور که پوکو تأیید کرده، ۶ هزار میلی آمپر ساعتی است و احتمالاً از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. پوکو فردا (۴ آذر) رسما از M3 رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی