ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ احتمالی معرفی گلکسی زد فولد ۳ مشخص شد

گزارش منتشر شده از سوی یکی از رسانه‌های کره‌ای‌ها حاکی از آن است که احتمالا «گلکسی زد فولد 3» سامسونگ با بهره‌مندی از دوربین سلفی زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم S Pen خردادماه سال آینده معرفی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷

گزارش منتشر شده از سوی یکی از رسانه‌های کره‌ای‌ها حاکی از آن است که احتمالا «گلکسی زد فولد 3» سامسونگ با بهره‌مندی از دوربین سلفی زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم S Pen خردادماه سال آینده معرفی می‌شود.

یکی از رسانه‌های کره‌ای به نام «Aju News» گزارش جدیدی منتشر شده و ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد خردادماه سال آینده نسل سوم گوشی تاشو خود را رونمایی کند. با وجودیکه هنوز نام رسمی این گوشی هوشمند تایید نشده است؛ اما منبع فاش کننده خبر از آن با نام گلکسی زد فولد 3 یاد کرده است.

همین منبع خبری مدعی است کره‌ای‌ها قصد دارند تولید گوشی‌های سری نوت را در سال آینده متوقف کنند. در گذشته نیز گزارش‌های مختلفی مبنی متوقف کردن تولید گوشی‌های سری گلکسی نوت مطرح شده بود.

اوایل شهریورماه نیز گفته شد سامسونگ قصد دارد از سال آینده تولید سری نوت را کنار بگذارد و گلکسی S21 از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

شایعه‌ها در مورد گوشی‌های هوشمند سامسونگ به همین جا ختم نمی‌شود. گزارش‌های دیگری تایید می‌کند که گوشی‌های سری گلکسی S21 یک ماه زودتر از زمان همیشگی رونمایی خواهند شد. هرچند در گزارش‌های قبلی، صحبتی از زمان رونمایی گوشی تاشو بعدی کره‌ای‌ها مطرح نشده بود.

براساس گزارش جدید یک رسانه کره‌ای، سامسونگ تولید نمونه‌های نهایی را نیز آغاز کرده است. گوشی هوشمند جدید از قلم  S Pen  پشتیبانی می‌کند و دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. سامسونگ الکترونیکس و سامسونگ دیسپلی از فناوری پیشرفته‌ای برای تولید نمایشگر گوشی جدید استفاده می‌کنند که باعث می‌شود نور از فاصله بین پیکسل‌ها برای گرفتن عکس عبور کند.

سامسونگ در زمان معرفی گلکسی فولد و نسل دوم آن نتوانست گوشی خود را با دوربین زیر نمایشگر به بازار عرضه کند. اما گلس فوق‌العاده نسل دوم امکان پشتیبانی از قلم  S Pen را در گلکسی زد فولد 3 فراهم می‌کند. درنهایت باید خبرهای تکمیلی در مورد استراتژی‌های جدید کره‌ای‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی