ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر V40 احتمالا با چیپست دیمنسیتی +1000 معرفی می‌شود

براساس اطلاعات فاش شده از سوی یکی از افشاگران با نام کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، گوشی‌های هوشمند سری آنر V40 با چیپست کرین 9000 معرفی نخواهند شد. باتوجه به برخی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶

براساس اطلاعات فاش شده از سوی یکی از افشاگران با نام کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، گوشی‌های هوشمند سری آنر V40 با چیپست کرین 9000 معرفی نخواهند شد. باتوجه به برخی گمانه‌زنی‌های قبلی، احتمال دارد دستگاه‌های این سری از تراشه‌ دیمنسیتی +1000بهره ببرند.

سال گذشته آنر V30 با چیپست 7 نانومتری کرین 990 «های سیلیکون» و نسخه پرو آن با چیپست کمی پیشرفته‌تر کرین 990 5G به بازار عرضه شدند. اگر همه چیز طبق روال معمول پیش می‌رفت، انتظار داشتیم گوشی‌های هوشمند سری آنر V40‌ نیز با چیپست پرچمدار های سیلیکون معرفی شوند.

جنگ تجاری ایالات متحده و چین باعث بروز مشکلاتی در تامین تراشه از سوی TSMC‌ شد. با وجودی که هواوی چندین میلیون تراشه ذخیره کرده است؛ اما احتمالا از آنها برای تامین نیاز پرچمداران سری میت 40 استفاده کرده است. در نتیجه، حتی اگر آنر بخواهد هم نمی‌تواند گوشی‌های سری V40‌ را با تراشه کرین 9000 عرضه کند.

با این حساب، سری V40‌ با کدام چیپست به بازار عرضه خواهند شد؟ برخی معتقد هستند که آنر به سراغ چیپست‌های دیمنسیتی +1000 مدیاتک خواهد رفت. مدیاتک روی نخستین تراشه 6 نانومتری خود یعنی MT6893 کار می‌کند؛ اما ممکن است به موقع نرسد.

انتظار می‌رود آنر V40 اواخر آذر یا اوایل دی‌ماه معرفی شود. براساس شایعه‌های قبلی، ممکن است برخی مدل‌های این سری واقعا با چیپست کرین 9000 معرفی شوند. هرچند به نظر می‌رسد خیلی از برنامه‌ها تغییر کرده باشد.

اواسط آبان‌ماه نیز افشاگری در توییتر مشخصات اصلی سری آنر V40 را فاش کرد. به گفته او سری آنر V40 شامل دو مدل V40 پرو و V40 پرو پلاس خواهد بود که از این لحاظ با سری V30 که شامل مدل پایه و پرو می‌شود تفاوت دارد. ممکن است سری V40 مدل پایه هم داشته باشد ولی فعلاً وجود آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

براساس اطلاعات قبلی فاش شده، احتمالا گوشی‌های هوشمند سری آنر V40 با نمایشگر با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، دوربین سلفی دوگانه، پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی و شارژ بی‌سیم 40 وات معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی