ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا از گوشی اقتصادی موتو E7 با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد

موتورولا از گوشی هوشمند ارزان قیمت 130 دلاری «موتو E7» با بهره‌مندی از دوربین 48 مگاپیکسلی و چیپست پایین رده مدیاتک رونمایی کرد. گوشی هوشمند جدید از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰

موتورولا از گوشی هوشمند ارزان قیمت 130 دلاری «موتو E7» با بهره‌مندی از دوربین 48 مگاپیکسلی و چیپست پایین رده مدیاتک رونمایی کرد.

گوشی هوشمند جدید از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 در کنار دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد.

موتورولا ادعا می‌کند که موتو E7 علی‌رغم قیمت پایینی که دارد، از دوربین قدرتمندی بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری با کیفیت باورنکردنی به ثبت برساند. حالت «Night Vision» دوربین امکان تصویربرداری با کیفیت مطلوبی را در نور کم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فناوری Quad Pixel به دوربین اجازه می‌دهد عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی را با حساسیت چهاربرابری به نور بگیرد.

موتو E7 از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 20 به 9 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مجهز به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر است.

در قلب تپنده موتو E7 چیپست پایین رده هلیو G25 مدیاتک جای گرفته است. این دستگاه از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت برخوردار است. باتری با یکبار شارژدهی امکان ۳۶ ساعت کار با گوشی را به شما می‌دهد.

گوشی هوشمند اقتصادی موتورولا با رم 2 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت میکرو‌اس‌دی به بازار عرضه خواهد شد.

پنل پشتی موتو E7 از جنس پلاستیک بوده و قرار است گوشی هوشمند جدید در رنگ‌های مرجانی، خاکستری و آبی به فروش برسد. هنوز تاریخ دقیق عرضه آن به بازار مشخص نشده است. انتظار می‌رود دستگاه جدید ابتدا در انگلیس و بعد از چند هفته در آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا به فروش برسد. هر چند هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه آن در بازارهای ایالات متحده و استرالیا خبری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Milad
    Milad | ۴ آذر ۱۳۹۹

    اینقدر عکس هاش خوب میگیره که باور نکردنیه ??

  • patrik
    patrik | ۴ آذر ۱۳۹۹

    برادر موتورالله، آخه دو گیگ رم برا گوشی سال ۲۰۲۱؟

مطالب پیشنهادی