ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بازگشت مجدد استفان وینکلمن به لامبورگینی؛ فولکس واگن به دنبال چیست؟

بر اساس گزارش یکی از مجلات آلمانی فعال در حوزه خودرو استفان وینکلمن مدیرعامل فعلی برند بوگاتی و سابق شرکت لامبورگینی قصد دارد تا مجددا به لامبورگینی باز گردد. گویا تیم مدیریت آئودی که به ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

بر اساس گزارش یکی از مجلات آلمانی فعال در حوزه خودرو استفان وینکلمن مدیرعامل فعلی برند بوگاتی و سابق شرکت لامبورگینی قصد دارد تا مجددا به لامبورگینی باز گردد.

گویا تیم مدیریت آئودی که به نوعی واسطه بین فولکس واگن و لامبورگینی هستند این تصمیم را گرفته‌اند.

با این وجود آقای وینکلمن همچنان مدیرعامل شرکت بوگاتی باقی خواهد ماند و به طور هم زمان هدایت هر دو شرکت را بر عهده خواهد گرفت.

winkelmann-bugatti-8

ماه گذشته خبر رسید که استفانو دومیناکالی مدیرعامل فعلی برند لامبورگینی، از سال آینده به  مدیریت مسابقات فرمول 1 خواهد رسید و شرکت لامبورگینی را ترک خواهد کرد.

آقای وینکلمن در حدود 11 سال مدیرعامل لامبورگینی بود و پس از مدت کوتاهی که به ریاست آئودی اسپرت رسیده بود به عنوان مدیرعامل جدید بوگاتی مشغول به کار شد.

قبل از عزیمت به بوگاتی، آقای وینکلمن مدیرعامل شرکت لامبورگینی بود

پیش از این شایعات فراوانی از فروش برند بوگاتی به شرکت تازه تاسیس اهل کرواسی یعنی ریماک که تولیدکننده ابرخودروهای برقی است به گوش می رسید.

همچنین فولکس واگن قصد دارد تا لامبورگینی و دوکاتی را نیز به فروش برساند. گروه بزرگ فولکس واگن مالکیت تمامی شرکت های بوگاتی، لامبورگینی، دوکاتی، آئودی، بنتلی، پورشه، اشکودا و سئات را به عهده دارد.

استفان وینکلمن

آقای هربرت دایس مدیرعامل فعلی شرکت فولکس واگن به دنبال آن است تا از نظر حقوقی و مالی ارتباط خود را با طرف ایتالیایی به شکل دیگری دنبال کند. زیرا این شرکت به دنبال تولید وسایل نقلیه الکتریکی است و نیاز به پول زیادی برای انجام این کار دارد. حتی شرکت بنتلی نیز اعلام کرده تا یک دهه آینده تمامی محصولات این شرکت به صورت کاملا الکتریکی تولید خواهد شد.

در هر صورت باید دید که تولید هرچه بیشتر محصولات الکتریکی چه بلایی بر سر زیر مجموعه های گروه فولکس واگن خواهد آورد. بیان این نکته نیز خالی از لطف نیست که ارتباط فولکس واگن با زیرمجموعه‌های خود تنها به صورت مالی نیست و بخش عظیمی از تولید و مهندسی فولکس واگن در اختیار این شرکت‌ها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی